۰
پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
۰ |
۰

ذوب‌آهن همچنان چشم‌انتظار سه بازیکن سرباز!

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب‌آهن همچنان چشم‌انتظار بازگشت سه بازیکن سرباز خود از باشگاه تراکتورسازی است.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که خدمت سربازی احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر روبه اتمام است، اما هنوز به این سه بازیکن سرباز تراکتورسازی اجازه بازگشت به تیم اصلی خود، ذوب‌آهن داده نشده است.
این درحالی است که باشگاه ذوب‌آهن در مردادماه باید در یک دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران مقابل تیم الاتحاد عربستان به میدان برود و این مسابقه جنبه ملی دارد. با این حال هنوز باشگاه تراکتورسازی اجازه بازگشت این سه بازیکن را صادر نکرده است، این درحالی است که سردار کمالی رئیس منابع انسانی نیرو‌های مسلح نیز خواستار مساعدت با باشگاه ذوب‌آهن به عنوان نماینده ایران را داشت، اما هنوز هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده و از سوی دیگر سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز مجدانه در تلاش است تا امکان استفاده از این سه بازیکن در بازی با الاتحاد عربستان برای نماینده ایران فراهم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها