دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۰۳:۰۲
۱ |
۰

مهدی طارمی: بدشانس بودیم وگرنه پیروز می‌شدیم/ کسی از ما چنین انتظاری نداشت/ اگر تجربه بازی بین‌المللی داشتیم... +ویدیو

مهدی طارمی: بدشانس بودیم وگرنه پیروز می‌شدیم/ کسی از ما چنین انتظاری نداشت/ اگر تجربه بازی بین‌المللی داشتیم... +ویدیو

صحبت‌های مهدی طارمی پس از متوقف‌کردن تیم پرادعای بلژیک را می‌بینید.

مهدی طارمی بعد از پایان بازی با بلژیک در گفت‌وگویی کوتاه صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

  • بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم می‌توانستیم ببریم.
  • کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت.
  • گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

این ویدیو را هم ببینید: بیرانوند پس از آچمز کردن بلژیک: امیدوارم با تمرکز بیشتر صعود کنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها