مهدی طارمی بعد از پایان بازی با بلژیک در گفتوگویی کوتاه صحبتهایی انجام داد که در ادامه میخوانید:
- بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم میتوانستیم ببریم.
- کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت.
- گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
- تمام تلاشمان را میکنیم به هدفمان برسیم.
این ویدیو را هم ببینید: بیرانوند پس از آچمز کردن بلژیک: امیدوارم با تمرکز بیشتر صعود کنیم