۰
دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال و پرسپولیس که طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به فوتبال در ایران را تشکیل می‌دهند، در نظرسنجی جدید سایت خبرورزشی نیز وارد یک چالش اساسی شدند.

به گزارش   خبرورزشی ، موضوع این بار کمی پیچیده است. ما از مخاطبان سایت خبرورزشی پرسیدیم: «به نظر شما تاکنون کدام تیم عملکرد بهتری در نقل و انتقالات داشته است؟» و تنها ۵ گزینه اصلی که احتمالا کورس قهرمانی در فصل نوزدهم را تشکیل می‌دهند را به عنوان پاسخ، در نظر گرفتیم: استقلال، پرسپولیس، پدیده، تراکتور و سپاهان.

مخاطبان خبرورزشی نیز به گزینه دلخواه خود رای دادند، اما این نظرسنجی به یکباره داغ و جنجالی شد. ماجرا از این قرار است که پس از انتشار خبری مبنی بر انتخاب دومین بازیکن خارجی و جانشین پاتوسی در استقلال ( اینجا بخوانید ) پرسپولیسی‌ها که دنبال مهاجم خارجی هستند، در فضای مجازی غوغا به راه انداختند و اعلام کردند مدل یارگیری استقلال، بهتر از پرسپولیس است. به همین دلیل، به یکباره میزان آرای گزینه «استقلال» در نظرسنجی افزایش یافت.

عکس| جنجال بزرگ سرخابی ها در نظرسنجی خبرورزشی! 

استقلالی‌ها که در همین فصل نقل و انتقالات تابستانی و تا اینجای کار ۱۵ بازیکن را از دست داده اند، رویه برعکس را انتخاب کرده و به گزینه «پرسپولیس» رای دادند تا نظرسنجی سایت خبرورزشی با همین بهانه به جنجال کشیده شود.

فعلاً پرسپولیسی‌ها بیش از ۳۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده و اول هستند و استقلالی‌ها نیز بیش از ۳۱ درصد رای دارند. تراکتور، سپاهان و پدیده نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند. جنجال واقعی اینجاست که به نظر می‌رسد استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها برای نشان دادن وضعیت اسفبار باشگاه خود در نقل و انتقالات، به تیم رقیب رای داده‌اند!

شما هم می‌توانید با انتخاب گزینه مورد نظر خود در قسمت نظرسنجی (ستون سمت چپ، پایین‌تر از قسمت عناوین اخبار) شرکت کرده و تیمی که بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات تابستانی داشته را معرفی کنید.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی