۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی ایران در رشته اسنوکر گفت: مسئولان فدراسیون می گفتند پول نداریم و من با هزینه شخصی اعزام می شدم.

به گزارش   خبرورزشی ، احسان حیدری نژاد یکی از ملی پوشان اسنوکر کشورمان، ماجرا‌های عجیبی را در مورد یکسری از اعزام‌های خارجی خود به زبان آورد. این مصاحبه را بخوانید:
*لطفاً خودتون را معرفی کنید؟
احسان حیدری نژاد هستم بازیکن تیم ملی جمهوری اسلامی در رشته اسنوکر از استان خوزستان. ١٥ سال است این رشته را حرفه‎ایی دنبال می‌کنم و ٩ سال است افتخار حضور در تیم ملی را دارم. در این سال‌ها موفق به کسب ٣ مدال نقره آسیا، نایب قهرمانی جهان و ٢ برنز جهانی شده ام و ٦ بارهم درکشور مقام قهرمانی کسب کردم.
*مدت زمانی است اخبار و حواشی زیادی از فدراسیون بولینگ و بیلیارد به گوش می‌رسد، لطفاً شرح ماواقع و صحت آن را برای ما بازگو کنید؟
بنده به عنوان بازیکن می‌توانم در مورد مشاهدات خودم صحبت کنم. طی این ٩ سالی که بنده در تیم ملی بودم به مرور شرایط برای بازیکنان اعم از مالی و امکانات به رغم کسب مدال‌های متعدد سخت‌تر و بدتر شد. به طور مثال چندین اعزام تیم ملی را بنده با هزینه شخصی رفته ام. چون همیشه از طرف فدراسیون گفته می‌شد که بودجه‌ای نیست و وزارت ورزش هزینه این مسابقات را تقبل نکرده است و من با توجه به ریشه خوزستانی‎ام برای ایران با کمک نقدی گرفتن از اطرافیان و پس انداز شخصی به اعزام‌های برون مرزی تیم ملی می‌رفتم. چند ماه پیش بعد از ورود هیات بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، به واسطه احضاریه و تماس تلفنی فراخوانده شدم. پس از حضور نزد سازمان بازرسی کل کشور بااسنادی مواجه شدم که بار‌ها آرزو می‌کنم کاش نمی‌دیدم، چون باتمام شنیده‌ها و باور‌های قبلی ام مغایرت داشت.
*مدرکی هم در میان بود؟
مدارک بسیار زیادی از فدراسیون دیدم که نه تنها تمام هزینه‌های اعزام از طرف وزارت ورزش پرداخت شده بوده؛ بلکه تمام تسهیلات اعم از سیم کارت، پول توجیبی دلاری و حتی هزینه ایاب وذهاب از محل سکونت در ایران به فرودگاه و بالعکس به فدراسیون پرداخت شده بود، که در اسناد این پول‎ها طی رسید‌هایی با امضای جعلی احسان حیدری نژاد به من واگذار شده بود که من حتی روحم ازاین جعل امضا‌ها و اسناد و ناعدالتی‌ها خبرنداشت. من جعلی بودن تمام فاکتور‌ها و امضا‌ها را تایید کردم و در فرم بازپرسی قوه قضاییه نزد سازمان بازرسی کتباً تقریر نمودم.   پس از درجریان قرار گرفتنم از این اجحاف‌ها جهت پیگیری به فدراسیون مراجعه کردم، آقای اسکندری ریاست فدراسیون فرمودند از تخلفات و فاکتور‌های جعلی کاملاً بی خبرند و این تخلفات از اطرافیان شان در فدراسیون به دور از چشم شان رخ داده. بسیار قول پیگیری و جبران به من دادند ولو از جیب خودشان و دیگر صحبت‌هایی که فعلا تمایلی به بازگو کردن آن‌ها در رسانه ندارم.
*حرف آخر؟
هیچ چیز سخت‌تر از این نیست که جوانی، خانواده و زندگی را وقف کشور یا فردی بکنید و در آخر برای شما جای زخم خیانت باقی بماند. همه‌ی این پول‌ها اگر برگردد، تمام متخلفان اگر به سزای اعمالشان برسند، هیچ وقت عمر من و سال‌هایی که می‌توانستم بدون فشار افتخار آفرینی کنم برنخواهد گشت. برای تمام جوان تر‌های بعد از خودم آرزو می‌کنم این اتفاقات برایشان پیش نیاید.

*گفتنی است خبرورزشی آنلاین بدون هیچ گونه قضاوتی درباره گفته‌های ملی پوش اسنوکر، حق پاسخگویی را برای مسئولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد قائل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی