نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را از اتهام تعرض به یکی از زنان هموطنش تبرئه شد.

به گزارش   خبرورزشی و به نقل از نشریه مارکا، پلیس شهر سائوپائولوی برزیل اعلام کرد که نیمار از اتهام تعرض به یک زن برزیلی تبرئه شده است.
نیمار چندی پیش به اعمال خشونت علیه یک زن به نام ناژیلا ترینداده مندس دسوزا برای برقراری رابطه با او در پاریس متهم شد که این داستان و حواشی بعد از آن، از جمله تلاش غیرقانونی نیمار برای دفاع از خود با انتشار محتوای مکالمه‌اش با فرد شاکی، جنجال فراوانی به راه انداخت. پس از این اتفاق نیمار نه تنها به تعرض بلکه به انتشار غیرقانونی محتوای مکالمه متهم شد.
اکنون پلیس برزیل اعلام کرده که با پایان تحقیقات صورت گرفته در مورد این پرونده، مشخص شد که برخلاف ادعای فرد شاکی، هیچگونه خشونتی علیه او اعمال نشده است. قاضی پرونده، جولیانا لوپس بوساکس، با بررسی ادعا‌های شاکی به این نتیجه رسیده که مدارک کافی برای اثبات مجرم بودن نیمار وجود ندارد.
در همین حال نشریه فولیا دسائوپائولو با استناد به یک منبع نزدیک به فرآیند رسیدگی به پرونده شکایت از نیمار، نوشته است که دادگاه در اظهارات ناژیلا ترینداده متوجه تناقض‌های فراوانی شده است و به همین دلیل کاپیتان سابق تیم ملی برزیلی را از اتهام تعرض تبرئه کرده است.
با این حال ظاهراً پرونده مختومه اعلام نشده و به واحد تحقیقات ۱۵ روز دیگر زمان داده شده است تا در صورتی که مدارک و مستندات جدیدی درباره اتهامات وارده به نیمار به دست آورد، آن‌ها را به دادگاه ارائه کند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی