نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی دوپینگ ورزشکار ازبک در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا، مدال نقره این مسابقات به زهرا برناکی ورزشکار دامغانی رسید.

به گزارش   خبرورزشی، مجتبی جانعلی ضمن بیان اینکه مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی سال گذشته با حضور دو هزار و ۸۸۰ ورزشکار از ۴۱ کشور در ۱۸ رشته ورزشی برگزار شد، ابراز داشت: کامالاخون عبداللهیوا ورزشکار پرش طول در کلاس تی ۵۴.۴۶.۴۷ در این مسابقات مدال طلا را بر گردن آویخت و به این ترتیب ورزشکار سریلانکا دوم و زهرا برناکی در جایگاه سوم ایستاد.

وی ضمن بیان اینکه هشت اکتبر پس از گرفتن تست دوپینگ به دلیل استفاده از ماده متاسترون ورزشکار ازبک با محرومیت مواجه شد، افزود: به این ترتیب زهرا برناکی ورزشکار دامغانی با یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت که به‌زودی مدال نقره به وی اعطا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه زهرا برناکی عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان کشور است، ابراز داشت: این بازیکن دامغانی سال گذشته به عنوان تنها بانوی استان سمنان در بازی‌ های پارا آسیایی ۲۰۱۸ حضور یافت که در پی این اتفاق کمیته پارالمپیک آسیا این خبر را بر روی درگاه خود منتشر کرده است.

جانعلی با ابراز اینکه زهرا برناکی این روزها مشغول تمرین و آماده‌سازی خود برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، اضافه کرد: سایت کمیته پارالمپیک آسیا تست دوپینگ دو ورزشکار ازبک را مثبت اعلام کرد تا به این ترتیب ایران فاتح سکوی دوم این رقابت‌ها شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی