۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه گفت: در بازی با بایرن مونیخ فرصت زیادی به من داده شد تا بازی کنم و سعی کردم عملکرد خوبی مقابل بهترین‌ها داشته باشم.

در دیدار با بایرن مونیخ فرصت زیادی به من داده شد به گزارش   خبرورزشی ، تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه طی روز‌های اخیر دیدار‌های تدارکاتی با تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید انجام داد که البته به ترتیب با نتیجه ۶ بر یک و ۵ بر سه شکست خورد.

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و ایرانی فنرباغچه در بازی با بایرن مونیخ ۲۴ دقیقه و در مقابل رئال مادرید هم ۸ دقیقه به میدان رفت. این بازیکن پیش از این در دیدار با هرتابرلین برای تیمش به میدان رفت و موفق به گلزنی شد.

صیادمنش در این مورد اظهار داشت: نام این بازی‌ها تدارکاتی است و قطعا شرایط بهتری در لیگ ترکیه خواهیم داشت. در بازی‌های تدارکاتی نتیجه مهم نیست.

وی در مورد بازی‌هایی که انجام داده تصریح کرد: من همیشه سعی می‌کنم به عنوان یک ایرانی نماینده خوبی برای کشورم باشم. در بازی با بایرن مونیخ فرصت زیادی به من داده شد تا بازی کنم. وقتی شما مقابل بهترین‌ها قرار می‌گیرید، سعی می‌کنید بهترین نمایش را داشته باشید.

بازیکن ایرانی تیم فنرباغچه ترکیه در پایان خاطرنشان کرد: من در این بازی‌ها سعی کردم بهترین تلاش و بهترین عملکرد را داشته باشم و خداراشکر می‌کنم و خوشحالم که سرمربی تیم در این دیدار‌ها فرصت بازی به من داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی