نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رفت از پیمان یوسفی، یک کلام به جناب وزیر بگوید هشتگ‌ها را مردم در فضای مجازی درست می‌کنند نه رسانه‌ها...، اما او هیچ نگفت و فقط شنونده حرف‌های سلطانی‌فر بود.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم از وزیر محترم ورزش پرسید نظرتان در مورد هشتگ‌هایی که مردم در فضای مجازی می‌گذارند که مثلاً وزیر پرسپولیسی است یا استقلالی چیست؟ سلطانی‌فر هم شروع به انتقاد از رسانه‌ها (یا خوشبینانه‌اش برخی رسانه‌ها) کرد و گفت متأسفانه آن‌ها فضای بدی درست می‌کنند و... انتظار می‌رفت در این لحظه پیمان یوسفی که از چهره‌های مطرح ورزش تلویزیون است و مجری باتجربه‌ای هم هست، یک کلام به جناب وزیر بگوید هشتگ‌ها را مردم در فضای مجازی درست می‌کنند نه رسانه‌ها...، اما او هیچ نگفت و فقط شنونده حرف‌های سلطانی‌فر بود.
اینکه وزیر پرسپولیسی است یا استقلالی و اینکه مثلاً پسرش آبی است یا قرمز موضوع این بحث نیست. مسئله اینجاست که همه ایران می‌دانند در فضای مجازی چه بلبشویی حاکم است و خیلی‌ها را با دلیل یا بی‌دلیل می‌زنند. وزیر ورزش هم مادامی که استقلال و پرسپولیس دولتی و وزارتی باشند با این حرف‌ها و هشتگ‌ها مواجه است، اما از پیمان یوسفی که خودش آدم رسانه است انتظار می‌رفت فقط شنونده نباشد و حداقل این یک جا را از رسانه‌ها دفاع کند. در فضایی که وزیر گاهی بی‌دلیل متهم می‌شود طبعاً رسانه‌ها هم بی‌دلیل متهم می‌شوند. رسانه‌هایی که البته ایراد هم تا دل‌تان بخواهد دارند و اکثراً وابسته به این و آن هستند، اما حداقل در قضیه هشتگ‌ها و رنگی بودن یا نبودن وزیر محترم ورزش مقصر نیستند. در واقع می‌توان گفت اگر رسانه‌ها فقط یک جا مقصر نباشند همین جاست که البته اینجا هم متهم شدند و کسی نبود حتی در قالب یک سؤال از آن‌ها دفاع کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی