نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی جباری معتقد است حضور در برنامه ستاره‌ساز یک تجربه خوب بود اما اولویت وی حضور و کار در تیم‌های بزرگسالان است.

به گزارش   خبرورزشی ، مجتبی جباری یکی از چهار مربیانی بود که در برنامه ستاره‌ساز حضور داشت. او معتقد است حضور در این برنامه یک تجربه خوب بود اما اولویت وی حضور و کار در تیم‌های بزرگسالان است. کاپیتان محبوب آبی‌ها ترجیح داد در حال حاضر صحبتی در مورد استقلال انجام ندهد.

 فصل اول برنامه ستاره ساز به پایان رسید. به نظرتان این برنامه توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند؟

به نظر من بسیار برنامه خوب و مثبتی بود. همه آن‌هایی که برنامه را دیدند از کیفیت آن صحبت می‌کردند. خیلی‌ها هم که برنامه را ندیده بودند بالاخره در مورد اتفاقات آن چیزهایی می‌دانستند. خیلی‌ها هم دوست داشتند فرزندانشان در این برنامه حضورداشته باشند.

 از نگاه مردم گفتید. مردم دراین‌باره با شما صحبت می‌کردند؟

نگاه مردم مثبت بود؛ حتی ما خودمان تمام تلاشمان این بود که کیفیت این برنامه بالا باشد. حتی کیفیت فنی بازیکنان نیز برای ما اهمیت داشت. استقبال خیلی خوبی از این برنامه شد و تجربه ارزشمندی هم برای ما.

 داوری برای شما سخت‌تر بود یا بازیگری؟

به این شکلی که شما می‌گویید نبود. کار ما در این برنامه داوری نبود، اصل مربیگری و آموزش به بازیکنان کم‌سن‌وسال بود. ما فقط یک جاهایی رأی می‌دادیم.

 از این بازیکنانی که در این برنامه شرکت کردند مجتبی جباری متولد خواهد شد؟

باید با این بازیکنان کار شود. بازیکن خوب کم نداشتیم. آینده نشان خواهد داد که این بازیکنان چگونه با آن‌ها کار خواهد شد تا بتوانند به موفقیت برسند. آن‌ها باید جذب تیم‌های خوب شوند و مراقبت‌های لازم از آن‌ها صورت بگیرد و اتفاقات خوب برایشان بیفتد.

 رضا احمدی مجری این برنامه در مصاحبه‌ای که با ما داشت گفت خیلی از دلالان پیشنهاداتی به این بازیکنان می‌دادند. شما هم‌چنین مواردی را در این برنامه دیدید؟

بالاخره هستند کسانی که از فوتبال سوءاستفاده می‌کنند. خیلی‌ها می‌آمدند در آنجا و آموزش فوتبال به راه می‌انداختند و ما به آن‌ها تذکر هم می‌دادیم.

 به نظرتان نباید در هر پست یک انتخاب داشتید؟ مثلاً گلر منتخب، دفاع، هافبک و مهاجم؟

در فصل دوم شاید بتوان این کار را انجام داد اما باید قبول کنیم که این یک برنامه تلویزیونی است و محدودیت‌هایی در آن وجود دارد.

 علی پروین هم در این برنامه حضور یافت و حتی اعلام کرد در فصل دوم شاید به‌عنوان تماشاگر در این برنامه حاضر شود.

ایشان خیلی به برنامه‌ ستاره‌ساز لطف داشت. حضور چنین افرادی انگیزه می‌داد که ما باانگیزه بهتری در ادامه این برنامه حضور پیدا کنیم. خوشحالم که ستاره ساز توانسته جایی در برنامه مردم داشته باشد.

 در کار با تیم‌های پایه‌ جدی هستید؟

خیر. حضور در تیم‌های پایه یک تجربه بود. حضور در سطح اول و کار در بزرگسالان را به تیم‌های پایه ترجیح می‌دهم. حضور در این برنامه هم یک اتفاق ویژه بود. البته من با شناخت و تحقیقات وارد این برنامه شدم و خوشحالم که عملکردم مثبت بود.

 کی مربیگری در بزرگسالان را شروع می‌کنید؟

از زمان بازیگری‌ام زیاد نگذشته است. فعلاً در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنم و منتظر یک اتفاق جدید می‌مانم.

 کمی هم در مورد استقلال صحبت کنید.

ترجیح می‌دهم در مورد استقلال صحبتی نداشته باشم.

 

منبع: روزنامه گل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی