نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر توانمند شهرخودروی مشهد به خبرورزشی گفت: تیم ما فصل قبل تاریخ‌ساز شد، اما مسئولان شهر به‌جای حمایت روی ما فشار گذاشته‌اند!

خبرورزشی/ ناصر قراگزلو؛ امین قاسمی‌نژاد وینگر تهاجمی شهرخودرو مشهد، بدون‌شک یکی از بهترین بازیکنان لیگ هجدهم و به تعبیر یحیی گل‌محمدی بهترین بازیکن لیگ قبلی بود. به همین بهانه گفت‌وگویی خواندنی با امین قاسمی‌نژاد داشتیم.
* شما مشکلی با شروع لیگ در بیست‌وسوم مرداد ندارید؟
نه، از شروع تمرینات ما چهل روز می‌گذرد و آمادگی نسبی خوبی داریم. ما هم مانند بقیه تیم‌ها منتظر قرعه‌کشی و شروع لیگ هستیم.
* روند آماده‌سازی تیم‌تان خوب طی شده؟ شهرخودرو مانند بقیه مدعیان به اردوی خارج از کشور نرفت؟!
بازیکنان ما در حال حاضر بین ۶۰ تا ۷۰ درصد آماده هستند، ولی این یک حقیقت است که به نسبت سال قبل و قیاس با مدت مشابه پارسال کمی عقب هستیم. کادر فنی ما تمام تلاش خودش را انجام داده و بازی‌های تدارکاتی خوبی در مشهد، اصفهان و تهران برگزار کردیم و همین اواخر هم به مصاف پیکان و پس از آن بادران خواهیم رفت.
* این فصل پاسخگوی انتظارات هواداران‌تان خواهید بود؟
کمی نگران این موضوع هستیم، چون به هر حال انتظارات از ما بالاتر رفته و همه از ما می‌خواهند که بهتر از فصل قبل باشیم. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم و تا سرحد جان می‌جنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم.
* مشکل زمین چمن به نظر کماکان ادامه دارد به شکلی که باز هم مجبور شده‌اید به تهران بیایید!
بله متأسفانه ورزشگاه امام رضا (ع) را برای میزبانی از تیم‌های سپاهان و مس کرمان به ما ندادند و مجبور شدیم در زمین منزل‌آباد مشهد؛ محل تمرین تیم میزبان این حریفان باشیم که چندان جالب نبود. تازه همین زمین هم چمن مناسبی ندارد.
* مسئولان شهر مشهد کماکان از تیم حمایت نمی‌کنند؟
نه، تیم ما فصل قبل تاریخ‌ساز شد، اما مسئولان شهر به‌جای حمایت روی ما فشار گذاشته‌اند!
* پس از کسب سهمیه آسیا به گل‌محمدی گفتند مجسمه‌تان را می‌سازیم!
دقیقاً به مربی و بازیکنان ما گفتند به جهت تاریخ‌سازی و کسب سهمیه مجسمه مربی و بازیکنان را می‌سازند، اما نه مجسمه‌ای ساختند و نه زمین تمرینی برای تیم ما اختصاص دادند. سیاه‌جامگان تیم ریشه‌دار مشهدی منحل شد و رفت و باور کنید اگر فصل قبل هم آقای حمیداوی به داد تیم ما نمی‌رسید معلوم نبود چه بر سر تیم ما می‌آمد و اصلاً پدیده و شهرخودرویی باقی نمی‌ماند. فصل گذشته قول پاداش و... هم دادند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها از سوی مسئولان شهر عملی نشد و فقط مالک باشگاه شهرخودرو بود که به تعهداتش عمل کرد.
* یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌اش با خبرورزشی تو را بهترین بازیکن لیگ هجدهم معرفی کرد، این تعریف را اغراق می‌دانی یا واقعاً فکر می‌کنی بهترین بازیکن لیگ هستی؟
آقایحیی که همیشه به من لطف داشته و مرا به اوج رساند. در لیگ هجدهم، یک فصل رویایی رقم زدیم و باور کنید چه زمانی که پول داشتیم و چه زمانی که پول نداشتیم بازیکنانمان یک سر سوزن هم کم نگذاشتند، به معنای واقعی یک تیم بودیم و فرق نمی‌کرد چه کسی گل بزند، در این بین فقط می‌خواستیم تیم‌مان برنده باشد که خداراشکر به این مهم رسیدیم. من هم به‌عنوان وینگر آمار خیلی خوبی داشتم.
* از چند تیم پیشنهاد داشتی؟
من از استقلال، تراکتور، سپاهان و ذوب‌آهن پیشنهاد داشتم، اما در شهرخودرو ماندم، چون اینجا حس خوبی داشته و دارم.
* با این مشکلات که حل نشدند، پشیمان نشدی که ماندی؟
نه، درست است که حل نشدن مشکلات اذیت‌مان می‌کند، اما از حضور در کنار یکدیگر و کادرفنی و تماشاگران‌مان راضی هستم.
* در سه جام پیش‌رو خصوصاً در پلی‌آف آسیا تیم‌تان را موفق می‌دانی؟
من فکر می‌کنم اگر یک دفاع چپ و هافبک دفاعی بگیریم تیم‌مان کامل می‌شود و با حس همکاری، همدلی و پیروزی که در تیم ما وجود دارد باز هم می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و موفق شویم.
* اما در پلی‌آف حریفان نسبتاً سختی دارید؟
بله کار راحت نیست. اما ما هم شهرخودرو هستیم و فصل قبل بهترین بازی‌ها و نمایش‌ها را ارائه دادیم. چرا نتوانیم در آسیا موفق شویم؟ من فکر می‌کنم حتماً در آسیا، جام حذفی و لیگ مدعی خواهیم بود و موفق هم عمل خواهیم کرد.
* از محمد قاسمی‌نژاد در فولاد چه خبر؟
من دوران خیلی خوبی در چند تیم با محمد داشتم و باز هم با او در ارتباطم و با او تماس دارم.
* چرا ویلموتس تو را به تیم‌ملی دعوت نکرد؟!
من فکر می‌کنم ویلموتس باتوجه به سنم که بازیکنی ۳۲ ساله هستم مرا به تیم‌ملی دعوت نکرد.
* بهترین‌های لیگ در فصول گذشته در پست خودت چه بازیکنانی را می‌دانی؟
خیلی به این مسئله توجه نکردم، اما وحید امیری آن سالی که در پرسپولیس بود و مهدی ترابی به‌نظرم در پست من بهترین بودند.
* و بهترین بازیکن خارجی در پست خودت؟
۷ CR؛ کریس رونالدو به‌نظرم بهترین وینگر چپ دنیاست و در آن شکی وجود ندارد.
* چرا شادی گل خاصی بعد از گل‌هایت نداری؟
معمولاً شادی خاصی برای بعد از گلزنی ندارم. هرچند که اواخر لیگ فصل قبل هر بار که گل زدم به سبک کریس رونالدو شادی کردم.
* در لیگ نوزدهم چه تیم‌هایی مدعی هستند؟
به‌نظرم در لیگ نوزدهم هم مانند لیگ هجدهم پنج‌ضلعی قدرت داریم و با احترام به بقیه تیم‌ها من شانس پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو، تراکتور و سپاهان را برای قهرمانی و کسب سهمیه بیشتر می‌دانم.
* و تیم‌ملی؟
آرزوی هر بازیکنی بازی برای تیم‌ملی کشورش است و من هم هنوز به‌طور کامل از حضور در تیم‌ملی قطع امید نکردم و برای خودم شانس قائلم. اما با این وجود باز هم خدا را شاکرم که در این چند سال اخیر خصوصاً در لیگ هجدهم بازی‌های به‌یاد ماندنی را از خودم ارائه دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی