۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع باتجربه و سابق استقلال به لیگ دسته اول قطر رفت تا برای باشگاه «الخریطیات» بازی کند.

به گزارش   خبرورزشی، باشگاه الخریطیات برای ایرانی‌ها نام‌آشناست و روزگاری آندرانیک تیموریان در آنجا توپ می‌زد. تیموریان در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ برای این باشگاه بازی کرد و سپس با استقلال قرارداد بست تا برای آبی‌ها به میدان برود. ۶ سال بعد از جدایی او، حالا پژمان منتظری قرار است به عنوان یک ایرانی دیگر پیراهن الخریطیات را به تن کند.

منتظری ظاهراً دو هفته قبل قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده ولی عجیب اینجاست که این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. او بعد از جدایی از استقلال و البته اختلافی که با بعضی‌ها داشت، تصمیم گرفت عازم قطر شود.

پژمان دست خانواده‌اش را گرفت و به این کشور بازگشت. با توجه به تلاش‌های مدیر برنامه منتظری برای انتقالش به قطر، مذاکراتی با چند باشگاه صورت گرفت. الاهلی و الشحانیه دو باشگاهی بودند که ابتدا در تیررس منتظری بودند. دو طرف مذاکراتی هم با هم داشتند ولی از آنجا که قوانین برای جذب بازیکنان خارجی متفاوت شده و کمیته ملی المپیک در خرید بازیکنان دخالت مستقیم دارد، حضور منتظری در این دو باشگاه منتفی شد. به هر حال آن‌ها در لیگ ستارگان حضور دارند.

بعد از آن مذاکرات منتظری و مدیر برنامه‌هایش با باشگاه دسته اولی الخریطیات آغاز شد. این تیم فصل گذشته به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. نتایج الخریطیات بسیار ضعیف بود. آن‌ها در ۲۲ بازی ۱۷ بار شکست خوردند و ۵ بار بردند. الخریطیات حتی یک مساوی هم به دست نیاورد و در نهایت با کسب ۱۵ امتیاز به یک رده پایین‌تر سقوط کرد.

الخریطیات در این سال‌ها همواره در لیگ ستارگان بوده و به همین خاطر سقوط به لیگ دسته دوم باعث شده تا سران باشگاه تصمیم بگیرند بازیکنان تازه‌ای جذب کنند. منتظری حتی در تمرینات الخریطیات هم حاضر شده است. او طبق برنامه مربی الخریطیات کار بدنی می‌کند تا برای فصل جدید آماده شود.

با انتقال پژمان به این باشگاه دسته اولی او بعد از دو فصل دوری دوباره به این کشور بازگشت. منتظری در دو باشگاه ام‌صلال و الاهلی بازی کرد و در هر دو باشگاه هم دوران موفقی داشت. پژمان ابتدا فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ برای ام‌صلال بازی کرد و در ادامه برای دو فصل به باشگاه الاهلی ملحق شد.

او قصد دارد یک فصل از فوتبال ایران دور باشد و شاید بعد از آن شانس حضور دوباره در استقلال را به دست بیاورد تا با پیراهن این باشگاه رسماً از فوتبال خداحافظی کند البته هیچ بعید نیست منتظری بعد از پایان همکاری اش با الخریطیات در صورتی که هنوز از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشد، عازم فولاد شود.

خبر‌های رسیده از قطر حکایت از آن دارد که منتظری به احتمال فراوان یک همبازی ایرانی دیگر هم در این باشگاه خواهد داشت. مذاکرات در حال انجام است و نام این بازیکن هم به زودی مشخص می‌شود. ظاهراً آن بازیکن تجربه حضور در تیم ملی را هم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی