نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر تضمیمی برای شروع این مسابقات نیست.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج در حاشیه نشست کنگره شهدای ورزش در واکنش به انتقاد برخی مربیان از تأخیر در زمان آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: مربی باید با مدیر باشگاه خود هماهنگ کند. در واقع مدیر باشگاه باید ورزشگاه را آماده کند و هماهنگی لازم در مورد صندلی‌گذاری، شماره‌گذاری روی سکوها، نصب دوربین مدار بسته و سایر مسائل را انجام دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: مدیران کل استان‌ها مسئولیت بخشی از کار را بر عهده گرفته‌اند. برای مثال شماره‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شده است.
وی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر هم اظهار داشت: درست است که قرعه‌کشی فردا انجام می‌شود، اما این به منزله آغاز لیگ نیست. امیدواریم که ورزشگاه‌ها آماده شوند و اگر نصف استادیوم‌ها هم آماده باشند، لیگ آغاز می‌شود.
تاج تأکید کرد: هیچ نماینده‌ای در مجلس نمی‌گوید که لیگ را بدون امکانات آغاز کنیم. مردم هم این نظر را دارند و می‌خواهند استادیوم‌ها تجهیز شوند. در واقع آغاز لیگ بدون امکانات به مصلحت نیست. آن سرمربیانی هم که ناراحت هستند باید به مدیر باشگاه و استان خود فشار بیاورند. اگر لیگ را آغاز کنیم آن تیم‌هایی که استادیوم‌شان آماده نیست، باید بدون تماشاگر در استان همجوار دیدار خود را برگزار کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اداره پست دبیرکلی این فدراسیون با سرپرست و حضور ابراهیم شکوری در این سمت گفت: بحث اساسنامه است و مشکل اساسی وجود ندارد. همچنین بندی قانونی در این زمینه فراهم شده است، اما ان‌شاءالله در شرایطی مناسب دبیرکل معرفی می‌شود.
وی درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی اظهار داشت: بازی‌های دوستانه تیم ملی انجام می‌شود. البته باید دیدار‌هایی باشد که با گروه‌مان همخوانی داشته باشد. خوشبختانه رقبای خود را شناخته‌ایم و برای دیدار‌های دوستانه پیشنهاداتی را داشته‌ایم. روی پیشنهاد‌ها کار می‌کنیم و بهترین تصمیم را می‌گیریم. در مجموع باید دیدار‌هایی باشند که به دردمان بخورند.
تاج با اشاره به وجود تنگنا‌های مالی در فدراسیون فوتبال گفت: هنوز نتوانستیم پول بلوکه شده خود را آزاد کنیم و تقریباً هشت تا ۹ ماه است که از وزارت ورزش هم پول نگرفته‌ایم. به‌هرحال امیدواریم این موانع را از مسیرمان برداریم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط مالی مربوط به قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی گفت: قرارداد منعقد شده است، اما هنوز مسائل مالی‌اش را حل نکرده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی