نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به همراه بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی از مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از دستورالعمل سازمان لیگ در جهت ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشگاه‌های کشور، امروز سه شنبه ۱۵ تیر، مسعود طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازررسی کل کشور و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و انتظار خیر -مسئول مدیر سامانه هوشمند کنترل تردد ورزشگاه‌های کشور ضمن برگزاری جلسه با قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی از برنامه‌های مرتبط جهت آماده سازی این ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر بازدید نمودند.
مسئولین در این بازدید بیشتر دقایق را صرف بررسی امکانات جدید ورزشگاه آزادی کردند و نقاط مختلف را مورد واکاوی قرار دادند. سپس مسئولان مربوطه توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام گرفته در ورزشگاه را در اختیار بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازررسی و رییس فدراسیون فوتبال قرار دادند.
در این بازدید مهدی تاج با تشکر از اقدامات انجام شده مبنی بر آمادگی ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ برتر فوتبال در فصول گذشته، طبق تقویم به موقع آغاز شد، اما در فصل جاری به دلیل الزامات ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت امنیت و ایمنی تماشاگران، مسابقات به تعویق افتاد. امروز قرعه کشی لیگ انجام می‌شود، اما این به منزله آغاز لیگ نیست.
وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل ما سه الی چهار ورزشگاه است که ان‌شالله در روز‌های آینده مشکلات آن‌ها هم رفع و اتمام کار خود را به باشگاه مربوطه و سازمان لیگ اعلام می‌نمایند. مهمترین ورزشگاه برای ما ورزشگاه آزادی است، چون تمام بازی‌های ملی، لیگ برتر و آسیایی در اینجا برگزار می‌گردد که اگر با وجود زیرساخت‌های جدید مورد بهره برداری قرار گیرد، دیگر ورزشگاه‌ها هم به تبعیت از این ورزشگاه آماده خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی