۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهار نظر‌ها بعد از قرعه‌کشی بازی‌های لیگ برتر آغاز شده است. یک مربی می‌گوید با قرعه سختی روبه‌رو شده‌ایم و دیگر مربی اشاره می‌کند قرعه‌مان خوب است.

 خبرورزشی/ سید حمید صادق زاده؛ در لیگ همه تیم‌ها با هم بازی می‌کنند و به نوعی چهره تیم قهرمان در نهایت عدالت مشخص می‌شود و تیمی قهرمان می‌شود که در طول فصل خوب باشد نه فقط چند هفته.
یکی از تیم‌های مدعی این فصل تراکتور است و باید به این نکته به صراحت اشاره کرد این فصل این تیم شانس بیشتری برای رسیدن به قهرمانی دارد. به این خاطر که مربی تیم مصطفی دنیزلی است که فوتبال ایران و فرهنگ حاکم بر فوتبال ایران را خوب می‌شناسد و چند فصلی در تیم‌های پاس و پرسپولیس مربیگری کرده است.
مصطفی دنیزلی در شروع کار بعد از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان مهیای بازی با پرسپولیس می‌شود. این یک بازی جذاب و شورانگیز برای هر دو تیم است. مصطفی دنیزلی در اولین بازی خانگی به همراه تراکتور با تیم سابق خود رویارو می‌شود، تیمی که از آن خاطرات زیادی دارد. آقا مصطفی اگر چه در پرسپولیس قهرمان نشد، اما تماشاگران تیم، خاطرات خوبی از او در ذهن دارند به این خاطر که پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی چشم‌نواز بازی می‌کرد.
دو تیم پیش از این دیدار بازی‌هایی به ظاهر راحت پشت سر می‌گذارند. پرسپولیس در خانه پذیرای پارس جنوبی جم خواهد بود و تراکتور هم بازی در خانه تیم نفت مسجد سلیمان را تجربه خواهد کرد. این بازی فرصت خوبی برای آزمون و خطا‌ها در شروع کار است و بعد از این بازی دو تیم با میزان اشتباهات کمتری در میدان ظاهر خواهند شد.
حضور پرشور تماشاگران تبریزی جلوه خاصی به این بازی می‌دهد. با نگاه مصطفی دنیزلی و کالدرون این بازی به نظر می‌رسد با کیفیت شود و اینجاست که تماشاگران لذت خواهند برد و دیگر فرصتی برای ایجاد تنش پیدا نمی‌کنند. خیلی خوب می‌شود بلیت این بازی به صورت اینترنتی پیش‌فروش شود و تماشاگران یکی، دو ساعت پیش از شروع بازی وارد استادیوم شوند. نتیجه این بازی برای هر دو تیم مهم است چرا که در شروع بازی‌هاست و در ادامه تراکتور با حریفان آسان‌تری روبه‌رو خواهد شد؛ گل‌گهر، سایپا و پارس جنوبی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی