نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اهل کرواسی که در آستانه پیوستن به استقلال است سابقه بازی برای فیونتینا، ناپولی و المپیاکوس را دارد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال پس از این که نتوانست بوکاری درامه را به خاطر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر جذب کند به سراغ یک مدافع دیگر رفت. این مدافع با نام هروویه میلیچ، ۳۰ ساله و اهل کرواسی است و همانند تمام گزینه‌های استراماچونی، سابقه حضور در سری آ ایتالیا را دارد. این بازیکن باتوجه به این که ۱۱ بازی اروپایی در دو فصل اخیر انجام داده، مشکلی برای حضور در لیگ ایران ندارد. میلیچ روز یکشنبه به ایران می‌آید تا قراردادش را پس از تایید در تست‌های پزشکی امضا کند.

پست اصلی میلیچ، مدافع چپ است اما او توانایی بازی در پست وینگر چپ را هم دارد. این بازیکن در فصلی که گذشت (۲۰۱۹-۲۰۱۸)، ابتدا بدون تیم بود اما در نیم فصل دوم به کروتونه پیوست و ۹ بازی در سری ‌بی ایتالیا انجام داد. همچنین آخرین ارزش‌گذاری سایت ترانفرمارکت برای میلیچ، ۳۰۰ هزار دلار است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به کارنامه میلیچ بیندازیم،‌ او پس از چند فصل حضور در تیم‌های پایه هایدوک کرواسی در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد. این بازیکن ۳۰ ساله پس از آن تا پایان فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ در تیم‌های یورگاردن سوئد، ایسترا کرواسی و روستوف روسیه حضور پیدا کرد و در نهایت هم دوباره به هایدوک بازگشت.

نگاهی به عملکرد همبازی انصاری‌فرد که قرار است استقلالی شود

میلیچ در این مدت ۸۸ بازی در لیگ کرواسی با آمار ۶ گل و ۸ پاس گل، ۴۵ بازی در لیگ روسیه با آمار یک گل و ۳ پاس گل و ۳۶ بازی در لیگ سوئد با آمار ۳ گل و چهار پاس گل انجام داد.

این مدافع اهل کرواسی در نهایت در تابستان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ به فیورنتینا پیوست تا کارش را در سری‌آ آغاز کند. حضور میلیچ در فیورنتینا برای یک فصل بود و توانست ۱۹ بازی برای این تیم انجام دهد و ۴ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

میلیچ برای فصل بعد به لیگ یونان و المپیاکوس رفت اما تنها ۴ بازی انجام داد و برای نیم فصل در این تیم حضور داشت. نکته جالب درباره دوران حضور میلیچ در المپیاکوس، هم‌بازی بودن با کریم انصاری‌فرد است. این بازیکن در نیم فصل دوم به ناپولی پیوست تا شاگرد مائوریسیو ساری شود. البته او در این تیم موفق نبود و هیچ بازی‌ای برای تیمش انجام نداد.

این بازیکن ۳۰ ساله در نهایت در تابستان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ از ناپولی جدا شد و برای نیم فصل بدون تیم بود تا در نهایت به کروتونه پیوست.

هروویه میلیچ ۶ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد که ۵ بازی از آن مربوط به بازی‌های دوستانه و یکی هم مربوط به مرحله انتخابی یورو می‌شود. این ۶ بازی شامل بازی مقابل آرژانتین، مالت، سوئیس، کره‌جنوبی، لیختن‌اشتاین و پروتغال بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی