نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان و ملی‌پوش اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: پارسال می‌گفتند بازیکنان خوبی داریم، اما مربی نمی‌تواند درست تیم را هدایت کند که آنچه دیدیم رفتن مربی و بازیکنان با هم اتفاق افتاد.

 خبرورزشی/ نصیر مقدری؛ هادی طباطبایی، از آن دست پیشکسوتانی است که اخبار و تحولات باشگاه آبی را به خوبی دنبال می‌کند. با او به بهانه قرعه‌کشی لیگ همکلام شدیم.
* لیگ برتر قرعه‌کشی شد. بازی‌های استقلال را چطور می‌بینید؟
قرعه بدی نیست. به اعتقادم قرعه خوب و مناسبی برای استقلال افتاده است. امیدوارم تیم نیز رفته رفته شکل بهتری بگیرد. اما در مجموع باید گفت جدول باتناسبی برای استقلال رقم خورد و تقسیم بازی‌های سخت و آسان‌تر به شکل خوبی ایجاد شده است.
* زودترین بازی شهرآورد هم در قرعه‌کشی لیگ نوزدهم اتفاق افتاد. به نظرت هفته مناسبی برای استقلال است؟
هفته چهارم، تیم باید آماده باشد. این بازی می‌توانست هفته آخر لیگ برگزار شود یا اواسط لیگ. این فصل، اما هفته چهارم است و از این‌رو باید شرایط تیم‌ها را دید که تا چه میزان اثرگذار و تعیین‌کننده بازی می‌کنند، اما یک نکته را باید در نظر داشت که پرسپولیس بزرگ‌ترین تغییرش تعویض سرمربی بوده و اکثریت بازیکنان خوب خود را حفظ کرده و بازیکنان خوبی نیز برای تقویت فنی به تیم اضافه شدند. اما استقلال با یک کوچ دسته‌جمعی مواجه شد. سرمربی رفت و بیش از نیمی از بازیکنان خوب استقلال بنا به دلایلی تیم را ترک کردند و این یک نکته چالشی برای آبی‌هاست. البته دیرتر شروع شدن لیگ برای استقلال اتفاقی خوب و بجا به حساب می‌آید.
* استقلال پس از سال‌ها که دو سنگربان مطمئن داشت این بار با حسینی تمرینات را شروع کرد، اما در نهایت محمد ناصری را گلر دوم معرفی کرد. نظرت در خصوص سنگربان ذخیره باشگاه چیست؟
جواب شما را باید این‌گونه گفت که استقلال امسال نیمکت خوبی ندارد و جانشینان با بازیکنان اصلی فاصله دارند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که این‌گونه تیم بسته شد. البته بازیکنان تازه پیوسته اگر چه در باشگاه‌های سابق خود عملکرد خوبی داشتند، اما اینجا استقلال است و حکایتی متفاوت با سایر تیم‌ها دارد. پارسال باشگاه دو تیم کامل داشت و هر وقت و با هر دلیلی بازیکنی در اختیار مربی نبود بازیکنی باکیفیت جانشین او می‌شد، اما امسال این شرایط در تیم دیده نمی‌شود و از این‌رو من نگرانم.
* به نظرت چرا استراماچونی قید همکاری با مربی ایرانی منهای مربی گلر‌ها را زده است؟
این برمی‌گردد به استراماچونی و اینکه باشگاه با او در این خصوص چگونه برخورد کرد و اساساً چه اطلاعاتی درباره مربی ایرانی به او داده شده است. با توجه به اینکه تا به امروز در خصوص مربیان ایرانی اظهار نظری نکرده نمی‌توان او را قضاوت کرد به ویژه آنکه ما نمی‌دانیم چه به او گفته‌اند.
* استقلال استراماچونی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ فکر می‌کنید چگونه عمل خواهد کرد؟
تغییر و تحولات بیش از اندازه باعث نگرانی شده است. پارسال می‌گفتند بازیکنان خوبی داریم، اما مربی نمی‌تواند درست تیم را هدایت کند که آنچه دیدیم رفتن مربی و بازیکنان با هم اتفاق افتاد. حقیقتش هواداران گناه دارند و پس از چند سال حمایت و نتیجه نگرفتن امسال باید نتیجه گرفت و دل هواداران را شاد کرد. متأسفانه مدیریت باشگاه همه چیز را به سوی تاریکی می‌برد. اما مربی با تمام وجود کار خود را می‌کند و بازیکنان نیز تلاش خود را می‌کنند. باید در زمین بازی عملکرد استراماچونی و شاگردانش را سنجید، اما در مجموع می‌شد برای استراماچونی و موفقیت او با استقلال فضای بهتری مهیا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی