۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق تیم‌ملی کاراته ۲۹ مرداد در اولین مبارزه اش برای سازمان NFJ به‌مصاف نماینده بلاروس می‌رود.

خبرورزشی/ فتح‌الله فتحی؛ مازیار الهامی در خصوص میزان آمادگی اش می‌گوید‌: «خوشبختانه همه‌چیز طبق برنامه تا این لحظه پیش رفته است. برای اولین مبارزه سازمان NFJ زیر نظر بهترین مربیان و کنار بهترین‌ها تمرین می‌کنم. برای اینکه بتوانم به‌مصاف حریف بلاروس بروم ۱۰ کیلوگرم وزن کم کرده‌ام، واقعاً کار بسیار دشواری بود، اما طبق برنامه از ۹۴ به ۸۴ کیلوگرم رسیدم.»
الهامی با اشاره به تمریناتش ادامه می‌دهد‌: «برای آمادگی در این مدت کنار امیر علی‌اکبری تمرینات خوبی انجام دادم تا ۲۹ مرداد به‌مصاف حریف بلاروس بروم. قطعاً مبارزه سختی دارم، اما برای شکست حریفم سرسخت هستم.»
او حریفش را آنالیز کرده است‌: «نماینده بلاروس یک فایتر بسیار خوب است. طبق رزومه‌ای که از او دارم می‌دانم قرار است با یک سامبوکار قهرمان جهان مبارزه کنم. او یک زیرگیر حرفه‌ای و چپ‌گارد است که در واقع مخالف گارد من مبارزه می‌کند. امیدوارم بتوانم در اولین مبارزه او را شکست دهم.»
الهامی از قراردادش هم می‌گوید: «طبق قراردادی که با سازمان NFJ امضا کرده‌ام، من سه بازی برای این سازمان دارم. این مبارزات هر ماه یک‌بار برگزار می‌شود که امیدوارم بتوانم در هر مسابقه پیروز شوم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.»
کاپیتان سابق تیم‌ملی کاراته خودش را تنها فایتر سازمان NFJ می‌داند‌: «اولین ایرانی هستم که در سازمان NFJ مبارزه می‌کنم. مدیربرنامه‌های ACE با حضور در کنار رینگ، عملکرد همه فایتر‌ها را بررسی می‌کند تا با آن‌ها قرارداد ببندد. یک سازمان روسی که تا به حال هیچ ایرانی وارد رینگ آن نشده و امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها با شکست حریفم در این سازمان بمانم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی