نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نظرمحمدی و ناظمی، در دو جایگاه متفاوت قرار گرفته‌اند؛ دو جایگاهی که می‌تواند سرنوشت هر کدام از طرفین را در این فصل رقم بزند.

به گزارش خبرورزشی، سپیدرود با این که به لیگ یک سقوط کرده - و متاسفانه سرمربی‌اش هم می‌گوید با این وضعیت امید چندانی به صعود ندارد - اما همچنان در فوتبال رشت، بحث‌های فوتبالی ایجاد می‌کند. سپیدرود، رشتی‌ها را نگران می‌کند؛ به ویژه با این وضعیت امروز...
این تیم نه تنها روی نیمکت که به لحاظ مالک و مدیرعامل، همه رکوردهای ممکن در فوتبال را شکسته...
دیشب در اتفاقی جنجالی، مالک این باشگاه مدیرعامل جدید سپیدرود را معرفی کرد. او کسی نیست به جز افشین ناظمی بازیکن، کاپیتان، سرمربی و سرپرست معروف رشتی که سال‌ها در فوتبال گیلان حضور داشت.
ناظمی کاپیتان موفق استقلال رشت بود که بعدها سعی کرد در مربیگری هم حضور داشته باشد. حالا شاید بگویید این اتفاق کجایش جنجالی و داستان‌ساز است؟
خیلی ساده است؛ سرمربی فعلی سپیدرود، علی نظرمحمدی است و ناظمی سال‌هاست با او رابطه خاصی ندارد. اگر نتایج سپیدرود در لیگ یک، باب میل هوداران نباشد و سپیدرود در جایگاه مناسبی قرار نگیرد مسلماً منتقد نظرمحمدی که امروز مدیرعامل سپیدرود شده به هیچ وجه این شرایط را تحمل نمی‌کند.
عجیب بودن این ماجرا همین است که هست؛ این که نظرمحمدی و ناظمی، در دو جایگاه متفاوت قرار گرفته‌اند؛ دو جایگاهی که می‌تواند سرنوشت هر کدام از طرفین را در این فصل رقم بزند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی