نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: لیگ برتر فوتبال امسال منظم تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاهها و تیم ها دارد.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت روبدادهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، داورزنی معاون قهرمانی، احمدی معاون فرهنگی، تاج رییس فدراسیون ، سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و مسئولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش تشکیل شد.

مسعود سلطانی‌فر تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال امسال منظم تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاهها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با خاطرات اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: نیت اصلی برگزار کنندگان بایستی حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد.

وی درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده گفت: تلویزیون نقش تعیین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسولان برگزاری و باشگاههاست.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی