۰
سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ملوان بندرانزلی طی بیانیه‌ای به اظهارات سرپرست سابق خود واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرورزشی، در بیانیه روابط عمومی باشگاه ملوان چنین آمده است: پیرامون برخی مطالب و اظهار نظر‌های آقای فرزاد مجیدی در فضای مجازی، جهت شفاف سازی افکار عمومی اعلام می دارد:
باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی به عنوان یکی از پر هوادارترین تیم‌های فوتبال در ایران همواره صداقت و راستی را سرلوحه امور خود قرارداده و معتقد است در عرصه ورزش پهلوانی نباید به هر قیمتی ارزش‌ها را زیر پای گذاشت، اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند اگر در مجموعه‌ای همکاری صورت می گیرد تمام اتفاقات با ارائه گزارشات مستند در همان دوران مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد و خاتمه پیدا کند.
جناب آقای مجیدی شاید اگر مالک باشگاه قبل از انتخاب شما به عنوان مدیر تیم عکس توهین شما را به هواداران فهیم و متعصب ملوان دیده بودند هرگز و هرگز شما به این عنوان مهم در باشگاه ملوان دست پیدا نمی‌کردید، زیرا هوادران ملوان خط قرمز این باشگاه می‌باشند.
شخص شما از اولین روز حضور در تمرینات با توهین به بازیکنان، برخی از اعضای کادر فنی و رسانه ای، نظم تیمی را در اردوی پیش از فصل بهم ریختید. جناب آقای مجیدی از اینکه پس از سه هفته به فکر واکاوی اتفاقات گذشته افتاده اید باید پرسیده شود اگر مسائلی وجود داشت چرا قبول مسئولیت نمودید و اینکه چرا در همان زمان مشکلات را شفاف سازی نکردید؟
جناب آقای مجیدی ما که در مقابل اتفاقات رخ داده سکوت کرده بودیم، اما حال که شما علاقمند به شفاف سازی هستید پس بهتر است هواداران ملوان مطلع شوند که مثلا گوسفندی که در روز اول تمرینات زیر پای بازیکنان سر بریده شد به قیمت یک میلیون ششصد هزار تومان خریداری شد، اما فاکتوری که از جانب شما ارائه شد سه میلیون و سیصد هزار تومان بود! (مدارک موجود می‌باشد)
فاکتوری که برای خرید وسایل اولیه تمرین (کاور، کنز، مانع مخروطی) از جانب شما ارائه شد به مبلغ پانزده میلیون پانصد هزار تومان بود که قیمت واقعی آن دو میلیون و ششصد هزار تومان بود! (مدارک موجود می‌باشد)
فاکتوری که برای هزینه اجاره، ۴ روز اتوبوس از جانب شما ارائه شد به مبلغ هشت میلیون تومان بود در حالی که طبق تحقیقات به عمل آمده قیمت واقعی آن سه میلیون تومان بود! (مدارک موجود می‌باشد)
این فاکتور‌ها توسط تدارکات تیم به باشگاه ارائه شد در حالی که تمام این فاکتور سازی‌ها از جانب آقای مجیدی بود!
جناب آقای فرزاد مجیدی این فاکتورسازی‌ها که مدارکش موجود است در حد و اندازه‌های فامیلی مجیدی نبود! شما از روز اول به دنبال حاشیه سازی برای باشگاه، توهین به بازیکنان و اعضای زحمتکش تیم و مطرح کردن خودتان بودید که ما پس از بررسی دقیق اتفاقات رخ داده در کمال احترام همکاری مشترکمان را خاتمه دادیم؛ لذا انتظار می رود کسانی که نام حرفه‌ای بر روی خود گذاشته اند اصول حرفه‌ای را رعایت کرده و در این برهه حساس از نام ملوان به عنوان چاشنی برای خواسته‌های غیر حرفه‌ای خود استفاده ننمایند و هواداران را درگیر مسائلی که اساسا صحت نداشته نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی