نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ عملکرد مردان خود برای کسب یک برد قاطع در خانه شالکه را ستود.

کواچ: فصل جدید برای همه مهاجمان ما خوب بوده به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال بایرن مونیخ اولین پیروزی خود در فصل جدید بوندس‌لیگا را شب گذشته (شنبه) در هفته دوم این رقابت‌ها و با نتیجه ۳ بر صفر در خانه تیم شالکه کسب کرد که هر ۳ گل این مسابقه را روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما ۹۰ دقیقه بازی را تحت کنترل داشتیم. هر دو تیم در نیمه اول گاهی اوقات توپ را لو می‌دادند. در قیاس با هفته گذشته ما مرتکب هیچ اشتباهی نشدیم. در مجموع به نظر من همه چیز خوب بود.

هت‌تریک لواندوفسکی، شمار گل‌های او در این فصل بوندس‌لیگا را به عدد ۵ رساند. سرمربی کروات باواریایی‌ها در تمجید از مهاجم لهستانی تیمش اظهار داشت: شما می‌توانید ببیند که فصل جدید بوندس‌لیگا برای لواندوفسکی خوب آغاز شده است، اما نه تنها برای او بلکه برای دیگر مهاجمان ما.

فیلیپه کوتینیو و ایوان پریشیچ، بازیکنان جدیدی که بایرن مونیخ از بارسلونا قرض گرفته است، اولین بازی شان را برای این تیم انجام دادند. کواچ راجع به عملکرد کوتینیو گفت: شیوه جایگیری او در زمین بازی و طوری که فضا‌های خالی را پیدا می‌کند، خوب بود. مشخصاً او هنوز از نظر جسمانی ضعف دارد، اما این طبیعی است. من از اولین بازی او برای تیم‌مان راضی‌ام.

کواچ راجع به عملکرد یاشوا کیمیچ هم عنوان کرد: عملکرد کیمیچ عالی بود. او می‌داند که کدام نواحی زمین را باید پوشش دهد. او امشب به اقتضای شرایط در پست هافبک میانی بازی کرد، چون تیاگو مصدوم شده است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان راجع به این سؤال که آیا تیمش در چند روز باقی مانده به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات خرید دیگری خواهد داشت، گفت: ما همین حالا هم به خوبی تیم‌مان را تقویت کرده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی