نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی مذاکرات علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران با میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه و یکی از چهره‌های تاثیرگذار کشتی جهان، تهدید لالوویچ به محرومیت کشتی ایران از حضور در مسابقات جهانی قزاقستان به علت بدهی برطرف شد.

به گزارش خبرورزشی، محمد اسد مسجدی درباره اهداف سفر علیرضا دبیر رییس و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی به روسیه و دیدار با میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه، اظهار کرد: در نشستی که بنده در جریان رقابت‌های جوانان جهان در استونی با لالوویچ رییس فدراسیون جهانی کشتی داشتم، وی صراحتا ایران را به کنار گذاشتن از مسابقات جهانی قزاقستان به دلیل بدهی‌های سنگین تهدید کرد و خواستار پرداخت این بدهی بر اساس قول و قرار قبلی شد. من نیز در پاسخ به تغییر و تحولات فدراسیون کشتی و حضور علیرضا دبیر به عنوان قهرمان المپیک در راس فدراسیون کشتی اشاره کردم و خواستار حمایت بیشتر از دبیر شدم. لالوویچ نیز عنوان کرد این‌ها دلیل نمی‌شود که ما منتظر بمانیم و شما باید هر چه سریعتر بدهی‌تان را پرداخت کنید در غیر اینصورت این امکان وجود دارد ایران را از حضور در مسابقات جهانی قزاقستان محروم کنم.
دبیر فدراسیون کشتی افزود: بدنبال این اتفاق و با هدف جلب حمایت مامیاشویلی به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار اتحادیه جهانی کشتی، علیرضا دبیر و حمید سوریان به عنوان دو چهره بین‌المللی کشتی به روسیه سفر کردند. خوشبختانه مذاکرات بسیار خوبی نیز صورت گرفته و نتایج خوبی برای کشتی ایران داشته است که یکی از آن‌ها حل شدن بحث تهدید به عدم حضور ایران در مسابقات جهانی قزاقستان بود. البته این موضوع مقطعی است و باید راهکاری برای پرداخت بدهی‌های سنگین فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی اندیشیده شود. هیچ بخششی از سوی اتحادیه جهانی در کار نیست و این بدهی سنگین باید پرداخت شود که کار بسیار سختی است.


وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی