نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قرار معلوم بعد از تعطیلی برنامه 90 حالا باید شاهد حذف برنامه فوتبال یک که به اتفاقات دسته اول فوتبال ایران می پرداخت باشیم.

به گزارش خبرورزشی، سه هفته از رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور سپری شده، اما هیچ خبری از برنامه پربیننده فوتبال یک نیست. این در حالی است که بسیاری از لیگ یکی‌ها، اهالی فوتبال و علاقه‌مندان به فوتبال همواره به شدت پیگیر این برنامه جذاب و پربیننده بوده و در فصل جاری نیز منتظر پخش فصل جدید این برنامه هستند.
به نظر می‌رسید این برنامه از همان هفته نخست روی آنتن شبکه ورزش سیما برود، اما متأسفانه شنیده می‌شود با توجه به اینکه در چند فصل اخیر فعالیت خود را به صورت مشارکتی و با حضور اسپانسر‌ها آغاز کرده و ادامه داده است در این فصل قرارداد همکاری با اسپانسر این برنامه منعقد نشده و پخش این برنامه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
خلأ عدم پخش این برنامه در هفته‌های اخیر فصل جدید به شدت احساس شده چراکه با توجه به عدم پخش برنامه فوتبال یک در دو هفته ابتدایی باشگاه‌ها نسبت به عدم انعکاس عملکرد داوران و حواشی‌ به وجود آمده در بازی‌ها به شدت گلایه‌مند هستند. یقینا پخش این برنامه باعث می‌شود انگیزه تیم‌ها دوچندان بیشتر شود و تیم‌ها نیز به عملکرد داوران و حاشیه های به وجود آمده در بازی‌ها با انعکاس آن‌ها معترض نباشند. پیش از برنامه لیگ یک برنامه نود هم تعطیل شد و میثاقی با برنامه فوتبال برتر به بازی‌های لیگ برتر می‌پردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی