نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چه کسی باور می‌کند یک مدیرعامل، تیمش سه جام (لیگ برتر، حذفی و سوپرجام) را کسب کند ولی مورد خشم و غضب هواداران و انتقاد رسانه‌ها قرار بگیرد؟ بله، این غیرممکن است، اما در مورد ایرج عرب صدق کرد.

به گزارش خبرورزشی، جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس برای هواداران این تیم یک شوک بزرگ بود و به همان اندازه مسئولان این باشگاه را غافلگیر کرد. سرمربی موفق پرسپولیس در روزی به الاهلی پیوست که با اعلام سازمان لیگ، پرسپولیس قهرمان سوپرجام معرفی شده بود و این یعنی هفتمین قهرمانی سرخ‌ها با برانکو در سه سال.
برانکو چرا رفت؟ برانکو بر این باور بود که بعد از هت‌تریک قهرمانی لیگ و فتح هفت جام در سه سال، چوب‌های زیادی لای چرخ موفقیت او و تیمش خواهند گذاشت و تصمیم به جدایی گرفت، پیش از اینکه سلسله عوامل، نتایج و اتفاقات منجر به جدایی یا تخریب جایگاه ویژه او نزد پرسپولیسی‌ها شود و کارنامه وی را در این باشگاه خدشه‌دار کند. او رفت تا با کارنامه‌ای درخشان برای همیشه گزینه‌ای برای پرسپولیس، تیم ملی ایران و برخی تیم‌های ایرانی باشد. برانکو به الاهلی عربستان پیوسته و روز‌های خوبی را هم تجربه نمی‌کند، اما از آن طرف هواداران پرسپولیس هم هنوز با جدایی این مرد کروات کنار نیامده‌اند. طرفداران و حتی رسانه‌ها مدیری را عامل اصلی جدایی برانکو می‌دانند که ۳ جام برای آن‌ها گرفت! به نظر می‌رسد ایرج عرب با این افتخارات آن هم در یک فصل فقط و فقط چوب رفتن برانکو را خورد و بس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی