نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: استقلال، چون تیم بزرگی است، همواره حاشیه‌سازان و دشمنان زیادی داشته است.

به گزارش خبرورزشی، شاهرخ بیانی، درخصوص شرایط آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. او که سال‌هاست در کشور ترکیه اقامت دارد، به ما چنین گفت که در پی می‌خوانید:
چرا استقلال در هفته اول ناکام بود؟
خب باید قبول کرد چند هفته‌ای زمان می‌برد تا تیم‌ها بتوانند هماهنگ شوند و در لیگ جا بیفتند. در بازی با ماشین‌سازی نه استقلال خوب بازی کرد، نه حریف تبریزی، ولی به هر حال میزبان توانست از یک موقعیت خوب خود استفاده کند و گل برتری را بزند. شما شک نکنید استقلال خیلی زود خودش را پیدا و با شادابی بیشتری بازی خواهد کرد.
استقلال این هفته با فولاد در تهران بازی دارد. فکر می‌کنید بتواند حریف خود را شکست دهد؟
بله، بازی در ورزشگاه آزادی شرایط دیگری دارد. هواداران زیادی به ورزشگاه می‌روند و از استقلال حمایت می‌کنند. شک نکنید بازی با فولاد متفاوت‌تر از بازی با ماشین‌سازی خواهد بود. سرمربی تیم هم روی ضعف‌ها کار کرده و قطعاً تیم بهتری را به میدان خواهد فرستاد تا در خانه به یک برد مطلوب برسیم.
نظر شما درباره استراماچونی چیست؟
او یک جنتلمن واقعی است و از توانایی‌های فنی بالایی برخوردار است. حضور در تیم‌های بزرگی، چون اینترمیلان و... عیار فنی بالای استراماچونی را نشان می‌دهد. اگرچه استقلال هم جزو بهترین تیم‌های آسیاست و کار در این تیم سخت خواهد بود، ولی من مطمئن هستم استراماچونی در استقلال موفق خواهد شد به شرطی که زمان کافی به او بدهند تا تیم را بسازد. از طرفی استقلال، چون تیم بزرگی است، همواره حاشیه‌سازان و دشمنان زیادی داشته است. باشگاه باید دشمنان و حاشیه‌سازان را از تیم دور کند و هواداران هم کمک کنند تا آرامش در استقلال حاکم باشد.
اوضاع در ترکیه چطور است؟
خب اینجا در رستورانی که دارم با جدیت فعالیت می‌کنم، یک تیم پیشکسوتان هم داریم که هفته‌ای یکی، دو جلسه گردهم می‌آییم و تمرین می‌کنیم. در کل شکر خدا همه چیز خوب پیش می‌رود.
فکر می‌کنید استقلال شانس قهرمانی داشته باشد؟
بله، اگر همه دست به دست هم بدهیم و از تیم حمایت کنیم و در روز‌های سخت حامی بچه‌ها باشیم، قطعاً استقلال می‌تواند موفق شود و جام بیاورد. استقلال تیم بزرگان است. خود من هرگز نمی‌توانم یاد و خاطره اسطوره‌هایی، چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری و... را فراموش کنم. این تیم ریشه‌دار و مردمی است و خیلی از بزرگان فوتبال ما در آن حضور داشته‌اند. باید کمک کرد تا استقلال همیشه در فوتبال ایران و آسیا آقایی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی