۰
پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع انگلیسی شیاطین سرخ به طور قرضی راهی رم خواهد شد.

انتقال غیرمنتظره مدافع منچستریونایتد به رم
به گزارش خبرورزشی، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا، دو باشگاه منچستریونایتد و رم بر سر انتقال قرضی کریس اسمالینگ به این تیم ایتالیایی به ارزش سه میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. طبق گزارش‌های منتشرشده خود این مدافع انگلیسی هم که از زمان آمدن هری مگوایر و با وجود مدافعانی همچون ویکتور لیندلوف و اریک بایی در منچستریونایتد نیمکت‌نشین شده، با این انتقال قرضی که بند خرید ندارد، موافقت کرده است.
اسمالینگ ۲۹ ساله که ۳۱ بازی ملی با پیراهن انگلیس در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، پس از روملو لوکاکو و الکسیس سانچس، سومین بازیکن منچستریونایتد می‌شود که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری راهی فوتبال باشگاهی ایتالیا می‌شود. لوکاکو با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو به اینتر پیوست و سانچس شیلیایی هم در آستانه پوشیدن رسمی پیراهن نراتزوری است.
سولشائر در این تابستان تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی‌اش گذاشت و آرون وان‌بیساکا را با ۵۰ میلیون پوند و هری مگوایر را در ازای ۸۰ میلیون پوند به ترکیب شیاطین سرخ اضافه کرد.
پیش از این اورتون نسبت به جذب اسمالینگ علاقه نشان داده بود، اما به نظر می‌رسد سولسشایر تمایلی نداشته است مدافع باتجربه‌اش به رقیب لیگ برتری من‌یونایتد بپیوندد.
اسمالینگ در سال ۲۰۱۰ از فولام به منچستریونایتد پیوست و با این تیم به عناوینی همچون دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا دست یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی