۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدعی است تیمش کل جریان بازی را در مصاف با فولاد خوزستان در اختیار داشته اما نتوانسته به خوبی از آن بهره ببرد.

به گزارش   خبرورزشی ، وریا غفوری بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: با تمام احترامی که برای تیم فولاد قائلم در این مسابقه توپ و میدان کلاً در اختیار ما بود. متأسفانه با وجود موقعیت‌های زیادی که خلق کردیم نتوانستیم برنده شویم. نمی‌دانم گل خوردن در ثانیه‌های پایانی با وجود اینکه وقت‌های تلف شده هم به پایان رسید، نامش کم‌تجربگی است یا چیز دیگری باید گفت. به‌هرحال ما نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی در مورد نظر هدایت ممبینی مبنی بر اینکه حسینی در وقت‌های تلف شده بازی مصدوم شد و به خاطر همین وقت بیشتری را برای بازی گرفت، عنوان کرد: نمی دانم چه بگویم. فکر کنم کل زمان مصدومیت حسینی 10 یا 15 ثانیه بود. به هر صورت ما به نظر کارشناسان احترام می‌گذاریم. فقط می‌توانم بگویم که بدشانس هستیم و باید همه تلاش‌مان را به کار بگیریم که بهتر شویم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی که پیرامون استراماچونی و باشگاه استقلال وجود دارد، خاطرنشان کرد: در جریان این مشکلات نیستم. به‌هرحال در هر خانواده‌ای مشکلاتی است که باید همان‌ جا هم حل شود. همان‌طور که گفتم باید تلاش کنیم هر چه زودتر به وضعیت ایده‌آل برسیم. ان‌شاءالله که هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی