نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شیاطین‌سرخ ثبت سومین بازی بدون برد متوالی در کارنامه شاگردانش در این فصل لیگ برتر را نتیجه فرصت‌سوزی آن‌ها مقابل دروازه رقبا می‌داند.

به گزارش خبرورزشی ، تیم منچستریونایتد عصر امروز (شنبه) در اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، میهمان ساوتهمپتون بود و با وجود آنکه خیلی زود پیش افتاد در نهایت با تساوی یک - یک به کار خود خاتمه داد. این نتیجه سومین بازی بدون برد متوالی شیاطین سرخ پس از باخت خانگی هفته گذشته آن‌ها مقابل کریستال پالاس و تساوی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون در هفته دوم رقابت‌ها بود و در شرایطی به ثبت رسید که ساوتهمپتون در اواسط نیمه دوم ۱۰ نفره شد.

اوله‌گنار سولشائر سرمربی من‌یونایتد پس از مسابقه گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و بازی را همان جهتی که می‌خواستیم کشاندیم و در این شرایط شما باید گل دوم و سوم را هم بزنید و کار حریف را یکسره کنید، اما ما به اندازه کافی قدر موقعیت‌های‌مان را ندانستیم. با اینکه کلی موقعیت داشتیم، در زدن ضربات آخرمان ضعف نشان دادیم. ما توپ را به خوبی به دروازه حریف می‌رسانیم، اما ضربه نهایی که کار را تمام می‌کند، وجود ندارد.

سولشائر با اشاره به عملکرد خوب دنیل جیمز زننده تنها گل منچستریونایتد، افزود: همه ما توانایی‌های دنیل را می‌شناسیم. او قدرت تهاجمی بالایی دارد و برای دیگران فضا می‌سازد. من برای این پسر خیلی خوشحالم از بازی‌اش راضی‌ام. او امروز در ترکیب قرار گرفت و تأثیرش را هم گذاشت.

سرمربی نروژی شیاطین درباره روند بازی‌های بدون برد تیمش در این فصل لیگ برتر انگلیس هم اظهار داشت: در تمام این سه بازی که ما پیروز نشده‌ایم، عملکردمان بهتر از آن چیزی بود که در بازی‌مان مقابل چلسی ارائه کردیم. در این بازی‌ها ما بر توپ و میدان مسلط بوده‌ایم، موقعیت‌های گلزنی ایجاد کرده‌ایم، اما مقابل دروازه حریفان ضربات‌مان دقت کافی را نداشته است تا گل‌هایی بزنیم که منجر به پیروزی‌مان می‌شود. ما پنالتی‌هایی را از دست داده‌ایم، موقعیت‌هایی را خراب کرده‌ایم و به همین دلیل هم نتایج‌مان افت کرده است، اما سطح کیفی بازی‌مان دچار افت نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی