نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ناپولی از عملکرد تیمش در برابر یوونتوس به خصوص در یک ساعت ابتدایی اصلا راضی نیست.

کارلتو: یک ساعت بد بازی کردیم و این ناامیدکننده است
به گزارش خبرورزشی، در یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های چند سال اخیر سری‌آ، دیدار تیم‌های یوونتوس و ناپولی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود بیانکونری خاتمه یافت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی پس از بازی گفت: آزمون خوبی را سپری نکردیم، چون بیش از یک ساعت بد بازی کردیم. به نظر می‌رسید کارمان تمام است، اما بازی می‌توانست ۳-۳ یا ۳-۴ به سود ما تمام شود. با این حال این موضوع تغییری در خوب نبودن عملکرد ما ایجاد نمی‌کند. یوونتوس پس از این که سه بر صفر جلو افتاد، روی ضدحملات تمرکز کرد و این مسئله بازی را تغییر داد. ما توپ را در اختیار گرفتیم و لوسانو قدرت بیشتری به خط حمله داد.
سرمربی ناپولی ادامه داد: دفاع مسئله‌ای نیست که وابسته به کیفیت فردی باشد. ما در دو بازی گذشته هفت گل خورده‌ایم، چون کل تیم به اندازه کافی برای کمک به دفاع فداکاری نمی‌کند. یوونتوس شخصیت و کیفیت بالایی دارد. ما می‌دانیم که یوونتوس همیشه می‌تواند در لحظات بحرانی، خود را نجات دهد. هنوز می‌توانیم برای قهرمانی با آن‌ها رقابت کنیم، اما امروز یک فرصت را از دست دادیم. مهم‌تر از آن، یک ساعت بد بازی کردیم و این ناامیدکننده است. اگر بازی 3-3 هم می‌شد بازهم ناامید بودم، زیرا تغییری در عملکرد بد ما حاصل نمی‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی