نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سرخ‌های مرسی‌ساید پس از شکستن رکورد بیشترین پیروزی متوالی در لیگ برتر، گفت: این رکورد، نماینگر نگرش بازیکنانم است که امروز در زمین نشان دادند.

کلوپ: تیمم می‌خواهد تاریخ خودش را بنویسد و خلق کند به گزارش خبرورزشی، پس از برتری لیورپول در خانه برنلی با 3 گل در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، کلوپ درباره اینکه تیمش رکورد بیشترین پیروزی متوالی باشگاه را کسب کرد، گفت: در حال حاضر به این مسئله افتخار نمی‌کنم، اما به‌هرحال خوشحالم. شما نباید دنبال این رکورد‌ها باشید. بار‌ها گفته‌ام تیمم می‌خواهد تاریخ خودش را بنویسد و خلق کند. این رکوردها، نشان‌دهنده نگرش بازیکنانم است که امروز در زمین نشان دادند. ما برای تمام رقبا احترام قائلیم و با نگرش خود در زمین، این را نشان می‌دهیم.
یورگن کلوپ به تشریح درگیری رخ داده بین سادیو مانه و محمد صلاح، دو ستاره تیمش در جریان این بازی پرداخت و گفت: سادیو بازیکنی احساساتی است. متأسفانه موقعیت مطابق میل او پیش نرفت و عصبانی شد. ما در مورد مسئله پاس ندادن صلاح در رختکن شفاف‌سازی کردیم. سادیو ناراحت بود و این را دیدید. او نمی‌تواند احساسات خود را پنهان کند، اما اکنون دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد. در مورد همه چیز صحبت کردیم و در حال حاضر همه چیز خوب است. ما انسان هستیم و احساسات داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی