نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا شاهین گزینه سقوط به دسته اول است؟ برای پاسخ به این سؤال هیچ‌کس مناسب‌تر از کادر فنی شاهین و دیگر اعضای این تیم نیستند.

شاهین آیا گزینه سقوط است؟ خبرورزشی/ فاضل قنبرپور؛ شکست تیم شاهین شهرداری بوشهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موجب شد تا برخی از رسانه‌ها و حتی کارشناسان فوتبال از این تیم به‌عنوان یکی از دو گزینه سقوط یاد کنند. موضوعی که ناراحتی عبدالله ویسی، سرمربی تیم را به‌همراه داشت و به این نکته اشاره کرد که صحبت در مورد سقوط تیم شاهین بی‌احترامی به وی و تیمش است.

حق با عبدالله ویسی است. حق با شاهین شهرداری بوشهر است. تنها دو هفته از بازی‌ها سپری شده است. تیم شاهین در اولین بازی برابر سپاهان حرفی برای گفتن نداشت و ۳ گل خورد، اما در بازی دوم و مقابل شهر خودرو در شرایطی نتیجه را واگذار کرد که دقایقی طولانی ۱۰ نفره بازی کرد و از سویی ارائه‌گر بازی خوبی بود.

شاهین می‌تواند نگاه‌ها را نسبت به خود تغییر دهد و می‌تواند به همه ثابت کند نگاهی که الان در مورد این تیم وجود دارد، اشتباه است. این با دعوا امکان‌پذیر نیست. نکته‌ای که به شاهین در این مسیر کمک می‌کند ارائه بازی‌های خوب در هفته‌های آتی است. شاهین باید در دفاع تیمی موفق‌تر عمل کند در غیر این‌صورت حضور این تیم در لیگ برتر به چالش کشیده می‌شود.

آیا شاهین گزینه سقوط به دسته اول است؟ برای پاسخ به این سؤال هیچ‌کس مناسب‌تر از کادر فنی شاهین و دیگر اعضای این تیم نیستند. شاهین هم می‌تواند این پیش‌بینی را تبدیل به واقعیت کند و هم به همه ثابت کند حقیقت شاهین چیزی فراتر از این است.

شاهین در دو هفته ابتدایی لیگ برتر باخته، اما قطعاً به باخت عادت نکرده و از نگاهی که به این تیم می‌شود گله‌مند است. این ناراحتی یک نکته مثبت است. همانند بازیکنی که وقتی روی نیمکت می‌نشیند ناراحت می‌شود. خیلی‌ها به این موضوع نگاه منفی دارند و می‌گویند بازیکن باید تابع تصمیم سرمربی باشد، اما بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند اگر به نیمکت‌نشینی راضی باشد هیچ‌گاه در ترکیب تیم فیکس نخواهد شد.

شاهین به درستی از این نگاه ناراحت شده و حالا باید تلاش کند این نگاه را تغییر دهد. شاهین می‌تواند در جدول بازی‌ها باقی بماند و حتی جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کند. رسیدن به این مهم البته که تنها با بازی‌های خوب به دست خواهد آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی