۰
سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد که ۶ پرسپولیسی و ۴ استقلالی در آن حضور دارند اما در این میان نام یکی از بهترین مدافعان لیگ دیده نمی شود.

شجاع هنوز در لیست سیاه است؟!

به گزارش خبرورزشی، لیست جدید تیم ملی شوک به شجاع خلیل زاده و حتی برخی کارشناسان بود. در این بین اغلب پرسپولیسی‌ها نسبت به دعوت نشدن شجاع خلیل زاده اعتراض کردند. شجاع خلیل زاده در یکی دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش بوده و خیلی بیشتر از آنچه باید مورد بی‌مهری قرار گرفت. 
این مدافع باتعصب به قدری در پرسپولیس خوب کار کرد که کاپیتان تیم هم در مراسم بهترین‌های سال فوتبال ایران لب به تحسین او گشود. سیدجلال حسینی که به تازگی جایزۀ بهترین مدافع فوتبال ایران در لیگ هجدهم از آن خود کرده، مدعی شده این عنوان لایق شجاع خلیل‌زاده، زوج خود در قلب دفاعی پرسپولیس است.
حسینی در این باره گفته: به نظر من حق شجاع خلیل‌زاده بود که به عنوان بهترین مدافع جایزه بگیرد. شجاع در تیم ما فوق العاده است و به نظر من او می‌توانست هم در بخش بهترین مدافع سال و هم در بخش بهترین بازیکن سال حضور داشته باشد.
حال انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال یا محمدرضا ساکت مدیر تیم ملی بزرگسالان که خارج از دسترس‌ترین (!) مدیر کنونی فوتبال ماست توضیحی در این رابطه بدهند و یک بار برای همیشه بگویند بهترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ در دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش همه می‌دانستند این مرد پرتغالی به خاطر مصاحبه قدیمی شجاع خلیل زاده (پس از خط خوردن از لیست مسافران جام جهانی ۲۰۱۴) او را در لیست سیاه خود قرار داد!
امروز اما خلیل زاده و کارشناسان حق دارند بدانند در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس هم او در لیست سیاه است یا عدم دعوت از وی دلیل دیگری دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی