۰
سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: با استناد به قانون هرگونه تغییر در اعضای مجمع هیئت فوتبال حداقل یک هفته تا ۱۵ روز پیش از انتخابات امکان پذیر است و برگزاری انتخابات در تاریخ اعلام شده امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرورزشی، انتخابات هیئت فوتبال استان تهران طبق اعلام قبلی قرار بود که روز پنجشنبه ۱۴ شهریورماه برگزار شود که با توجه به تغییرات در اعضای مجمع هیئت فوتبال استان تهران برگزاری انتخابات در روز پنجشنبه لغو شده است.
رضا گل‌محمدی با تایید خبر لغو برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: دلیل اصلی لغو انتخابات استناد ما به قانونی است که می‌گوید اعضای مجمع هیئت فوتبال می‌توانند حداقل یک هفته و حداکثر ۱۵ روز پیش از تاریخ انتخابات معرفی شوند.
وی ادامه داد: هیئت فوتبال تهران روز گذشته ۳ نفر اعضای مجمع را تغییر داده و اسامی جدیدی را به ما اعلام کردند که جایگزین ۳ نفر شوند. ما هم با استناد به قانون اعلام کردیم اگر جابه جایی قرار است صورت بگیرد باید حداقل یک هفته قبل از انتخابات انجام می‌شده است و در فرصت ۴۸ ساعت تا انتخابات این تغییرات امکان‌پذیر نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره تاریخ جدید انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: تاریخ جدید انتخابات هم با هماهنگی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی