۰
جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان گفت: حضور مجدد در المپیک که اگر اتفاق بیافتد در دنیا برای اولین بار خواهد بود و یک اتفاق تاریخی برای من و برای کشور عزیزم خواهد بود.

به گزارش   خبرورزشی ، زهرا نعمتی عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان گفت: مجمع سالیانه فدراسیون تیروکمان چهارشنبه بعداز ظهر برگزار و تمام گزارش‌های مالی ارائه شد و کارهای ارزشمندی که در طول یکسال انجام شده است اعلام شد و اینکه قرار است خوابگاه ان‌ شاءالله افتتاح شود برای تیراندازان فکر می‌کنم از مهم‌ ترین اتفاقاتی بود که امسال افتاد و امیدواریم سال آینده این قول‌ها یا این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص شرایط خودش افزود: من به شدت در حال تمرین و تلاش هستم برای مسابقات پیش‌رو اگرچه در مسابقات فیلیپین ما امتیازی کسب نکردیم ولی امیدواریم برای مسابقات بعدی که سهمیه المپیک هم دارد و در اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود ان‌ شاءالله من و همه هم‌تیمی‌هایم بتوانیم موفق باشیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان در پاسخ به این سؤال که سهمیه المپیک یا پارالمپیک کدامیک برای شما مهم‌تر است، اذعان داشت: من یک ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی هستم و هردوی اینها برای من ارزشمند است. حضور مجدد در المپیک که اگر اتفاق بیافتد در دنیا برای اولین بار خواهد بود که در کشور خودمان هم به همین شکل است. امیدوارم بتوانم حضور مجدد داشته باشم در المپیک که قطعاً این یک اتفاق تاریخی برای من و برای کشور عزیزم خواهد بود و حتی مدالی که بتوانم ان‌ شاءالله در المپیک کسب کنم و تکرار مدال‌های قبلی‌‌ام در پارالمپیک می‌تواند هم یک رکوردشکنی باشد و هم یک تاریخ ‌‌سازی مجدد باشد. بنابراین هر دوی اینها برایم خیلی مهم است.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها معتقدند که اگر شما تمرکزتان را بر پارالمپیک بگذارید موفق‌تر خواهید بود، تأکید کرد: من نمی‌دانم این نظر را کدام کارشناسی داده است ولی خوب قطعاً اولویت این است که من توانایی خودم را دارم می‌بینم و رکوردهایم را به ثبت می‌رسانم و از ادوار گذشته و در مسابقات گذشته رکوردهای خیلی خوبی زده‌ام و قطعاً همه تلاشم را برای موفقیت در هر دوی آنها خواهم کرد.

وی در پایان در خصوص مربی خارجی هم خاطرنشان کرد: مربی هیچ فرقی نمی‌کند خارجی باشد یا ایرانی، هر مربی که بتواند کمک کند به پیشرفت تیم ملی برای ما همیت دارد و فرقی نمی‌کند مربی ایرانی باشد یا خارجی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی