نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی گفت: استقلال تیم خوبی است، اما هر تیم نقاط ضعفی دارد و ما هم با تمهیدات خودمان می‌دانیم که با نقشه‌ها و تاکتیک سرمربی باید چطور کار کنیم تا مقابل استقلال بهترین نمایش را ارائه دهیم

به گزارش خبرورزشی، میثم نقی زاده هافبک تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص دو بازی مقابل تراکتور و فولاد و همچنین بازی دشوار مقابل استقلال در خانه با خبرورزشی حرف زد.

فکر می‌کنی در دو بازی اول خوب کار کردید؟
در دو بازی قبلی مقابل تراکتور و فولاد خوب کار کردیم و در هر دو بازی نشان دادیم که توانایی بالایی داریم و قادریم بهترین نمایش را مقابل استقلال ارائه کنیم.

طوری حرف می‌زنی که انگار می‌توانید از استقلال هم امتیاز بگیرید؟
استقلال تیم خوبی است، اما هر تیم نقاط ضعفی دارد و ما هم با تمهیدات خودمان می‌دانیم که با نقشه‌ها و تاکتیک سرمربی باید چطور کار کنیم تا مقابل استقلال بهترین نمایش را ارائه دهیم و با پیروزی از بازی خانگی خارج شویم.

به عنوان یک هافبک فکر می‌کنی از پس هافبک‌های استقلال برمی‌آیید؟
قطعاً بردن جنگ هافبک‌ها برای هر تیمی حائز اهمیت است و من هم در کنار سایر بازیکنان سعی می‌کنم بهترین باشم و بهترین نمایش را ارائه دهم تا ان‌شاءالله در زمین خودمان شرمنده هواداران‌مان نشویم.

تیم استراماچونی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
استقلال مهره‌های خوبی دارد و روی زمین خوب کار می‌کند، اما ما هم در دو بازی مقابل تراکتور و فولاد نشان دادیم تیمی تاکتیک‌محور هستیم و قادریم بهترین نمایش را ارائه دهیم و امتیاز بگیریم و مقابل هیچ تیمی حتی تیم‌های بزرگ کم نمی‌آوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی