نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به این نکته اذعان کرد که عملکرد کل تیمش در دیدار مقابل پیکان بد بوده است.

به گزارش خبرورزشی، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره تساوی یک - یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری این بازی گفت: با توجه به شرایطی که هر دو تیم داشتند، بازی پراسترسی بود. هر دو امتیاز می‌خواستند به خصوص ما که در خانه و مقابل هواداران‌مان بازی می‌کردیم.
وی افزود: نوع بازی هر دو تیم برای کسب برد بود که آن‌ها با مالکیت توپ و ما هم با ضدحملات و کار از کناره‌ها برنامه داشتیم. در این بین به نظرم پیکان موفق‌تر بود. ما با اقبال و زد و خورد توانستیم یک گل بزنیم، اما نتوانستیم از این گل محافظت کنیم و با اینکه سه امتیاز را گرفته بودیم، اما تیم پیکان گل مساوی را زد. در این بازی تیم پیکان می‌توانست برنده باشد، اما به‌هرحال یک امتیاز گرفتیم.
سرمربی تیم فوتبال شاهین درباره اینکه چرا تیمش در خانه شرایط خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم. ما در مشهد ۱۰ نفره شدیم، اما خوب بازی کردیم و عملکردمان قابل احترام بود. ما در آن بازی ضدحملات خوبی هم زدیم. نمی‌دانم چرا اینجا اینگونه شد که یا باید با بازیکنان صحبت کنم یا با پزشک و بدنساز تیم که چرا به این شکل بازی کردیم. باید تیم را درست کنیم و بهانه‌ای هم نداریم. وقتی تیم بد بازی می‌کند، باید چاره‌اندیشی کنیم. وقتی دو سه نفر بد بازی کنند، آن‌ها را عوض می‌کنیم، اما وقتی تمام تیم بد است، باید ریشه‌یابی کنیم.
ویسی در واکنش به این مسئله که آیا دلیل بد بازی کردن شاهین انتقال حس او به بازیکنان نیست که به دلیل وضعیت نامناسب باشگاه شاهین این احساسات پدیده آمده است، گفت: دقیقاً درست است. وقتی پدر مجموعه ناراحت است، کل تیم ناراحت می‌شود. ناراحتی‌هایی را من دارم و ناراحتی‌هایی هم برای بازیکنان است. باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم و وقتی خراب است، نباید به این شکل خراب‌تر کرد. ما باید شرایط را بهتر کنیم. راضی هستیم که امروز نباختیم و شاید یک امتیاز هم بد نباشد و شروع کار ما با همین یک امتیاز باشد.
وی در واکنش به این سؤال که آیا تیمش به یک مربی تمرین‌دهنده نیاز ندارد، اظهار داشت: من هر کجا که کار کردم، دستیار بودم، تمرین‌دهنده بودم، تجربه بدنسازی دارم و در تیم‌های مختلف کار کردم. در تیم‌های استقلال خوزستان و صبای قم که آسیایی شدیم، خودم بدنساز تیم هم بودم. فولاد خوزستان که آسیایی شد، من ۳۰ ساله بودم و بدنسازی تیم با من بود. جوان هم هستم و برای تمرین دادن به نقاط مختلف دنیا می‌روم تا به روز شوم و تیم را به خوبی تمرین می‌دهم. مشکل ما از تمرین و بدنسازی نیست و در بازی دچار مشکل می‌شویم که در این خصوص باید با بازیکنان صحبت کنم و مشکل را ریشه‌یابی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان تیمش در این بازی دچار ترس و استرس بودند و توپ را رها می‌کردند در حالی که پیکان بابرنامه‌تر بازی می‌کرد و آیا فشار هواداران در خانه باعث این استرس می‌شود، خاطرنشان کرد: ما دو مدل بازی داریم که یکی مثل اتلتیکومادرید بازی می‌کند و یک تیم دیگر مانند بارسلونا. شما عقب‌نشینی می‌کنید و مالکیت توپ را به حریف می‌دهید و روی ضدحملات کار می‌کنید. وقتی تیم ما بازیکن سرعتی و هافبک بازیساز دارد، مبنای کار ما همین است. حالا تیم حریف هر چقدر که می‌خواهد پاسکاری کند و پاس بدهد، اتفاقی رخ نمی‌دهد و تعداد پاس آن‌ها بالا می‌رود، در حالی که خطری روی دروازه ما نیست و ما خطرناک‌تر هستیم. اگر بتوانیم از فضا‌های خالی استفاده کنیم و از قدرت موقعیت‌سازی بهره ببریم، می‌توانیم شرایط را بهتر کنیم. این روش کار ماست که مالکیت توپ را به حریف بدهیم، عقب بازی کنیم و با بازیکن سرعتی و پاسور روی ضدحملات صاحب موقعیت شویم.
ویسی در مورد اینکه آیا این شکل بازی انتخاب او بوده یا مجبور است به این شیوه بازی کند، گفت: خیر، این انتخاب ماست. وقتی بازیکنان ما برای این شیوه از بازی چیده شده‌اند، شکل کار ما این است. فرقی ندارد میزبان باشیم یا میهمان و شاید در یک بازی زورمان به تیم حریف برسد و در خانه حریف هم در زمین آن‌ها بازی کنیم. ممکن است ایرادی هم به این شکل کار باشد که نظر شما محترم است. ما تلاش می‌کنیم که از تمام داشته‌ها بهره ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی