نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با بیان اینکه صعود به جام جهانی اولویت تیم نوجوانان ایران است کار آکادمیک را نیاز روز فوتبال ایران دانست.

به گزارش خبرورزشی، حسین عبدی ظهر امروز در نشست خبری سرمربیان حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با اشاره به شرایط حاکم در این رویداد اظهار کرد: اهمیت این بازی‌ها به خاطر صعود به دور بعد است و همین امر باعث وارد شدن استرس به بازیکنان می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در این رویداد از آمادگی خوبی برخوردار هستند و به عقیده من هیچ تیم دیگری بر سایر تیم‌ها برتری ندارد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران از شرایط آماده‌سازی تیمش بیان کرد: از ابتدای سال شروع به شناسایی بازیکنان کردیم و و تقریباً دو تیم از نفرات مستعد را انتخاب کرده و روی هر دو کار کردیم تا به نفرات نهایی و مطلوب خود برسیم.

وی اضافه کرد: به ناچار یک تیم را برای شناسایی بهتر به اردوی چین بردیم و یک تیم دیگر را هم به اردوی تاجیکستان تا بتوانیم رصد خوبی روی نفرات داشته باشیم.

عبدی خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر تیم ما از نظر بدنی و تاکتیکی به بالندگی رسیده و نشانه ‌های پیشرفت در آن در حال بروز است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله افزود: از حضور سه تیم افغانستان، مالدیو و فلسطین در ایران تشکر می‌کنم و امیدواریم شرایط بازی‌ها طوری رقم بخورد که بتوانیم شاهد لذت بردن و حفظ هیجان به دلیل نوع بازی‌ها باشیم.

سرمربی تیم‌ ملی نوجوانان ایران بیان کرد: میزبانی همدانی‌ها بسیار خوب بوده و امیدوارم بتوانیم در مجموع میزبانی خوبی به عنوان کشور ایران از دیگر تیم‌ها داشته باشیم.

وی از نداشتن شناخت کافی از دیگر تیم‌ها سخن گفت و اظهار کرد: ما از بین سه رقیب خود تنها از افغانستان یک شناخت نسبی داریم که آن هم به واسطه انجام یک بازی دوستانه برابر آنها در تاجیکستان بود، اما از دیگر تیم‌ها شناخت خاصی نداریم.

عبدی از ترسیم یک ایده‌آل برای تیمش خبر داد و افزود: هر تیمی دارای یک افق و ایده‌آلی است و ایده‌آل ما نیز برای تیم نوجوانان صعود به مرحله بعد و دست آخر حضور در جام جهانی است.

وی اضافه کرد: بنده ذهنیت بازیکنان تیمم را عوض کردم؛ باید به جام جهانی این رده سنی برسیم و این ایده‌آلی است که باید به سمت آن حرکت کنیم.

سرمربی تیم‌ ملی نوجوانان ایران با کسب رضایت از دیدارهای تدارکاتی این تیم، بیان کرد: انجام دیدارهای دوستانه به منظور شناخت از وضعیت تیم خود و نفرات آن است و برد و یا باخت در آن اهمیت ندارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه از قبل یک سناریو برای تیم ما چیده شد و بعد از تورنمنت دوستانه تاجیکستان به دنبال سوء استفاده بودند زیرا از تفاوت میان بازی‌های دوستانه و رسمی بی‌خبرند.

وی اضافه کرد: در کل از انجام این دیدارها راضی هستیم، ما حتی برابر تیم عراق به پیروزی رسیدیم، عراقی که از سال 90 در هیچ رده سنی موفق به پیروزی برابر آنها نشده بودیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی در همه رده‌ها وقتی موفق می‌شوند که روی بازیکنان در باشگاه‌ها کار آکادمیک شده باشد و این امر باعث راحت کار کردن در تیم ملی نیز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی