۰
پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرانجام رقابت‌های مسترالمپیا در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و پایان آن هم برای دلاور حرفه‌ای کشورمان بسیار خوش بود.

خبرورزشی/ محمدرضا نصرالله زاده؛ هادی چوپان در رقابت‌های مسترالمپیا و پس از یک رقابت سخت و نفسگیر با بزرگانی، چون براندون کوری و ویلیام بوناک و در شرایطی که می‌توانست به عنوانی بهتر از سومی هم دست پیدا کند، به مقام سومی رضایت داد و مدال برنز المپیا را گرفت.
هادی این عنوان ارزشمند را در شرایطی به دست آورد که شگفتی‌ساز رقابت‌ها لقب گرفت و از نگاه مردمی هم به‌عنوان قهرمانی دست یافت و جایزه مخصوص آن را دریافت داشت. قهرمان حرفه‌ای ایران در روز پایانی رقابت‌ها، با آمادگی آرمانی خود داوران را با یک چالش جدی مواجه و کار رأی دادن را برای آن‌ها سخت‌تر از همیشه کرد، اما از آنجا که هادی نخستین حضورش را در مسابقات المپیا تجربه می‌کرد، می‌شد این پیش‌بینی را هم داشت که عنوانی بهتر از سومی به هادی داده نشود که این پیش‌بینی هم در روز پایانی مسابقات به واقعیت بدل شد و مشخص گردید که هادی بدون شک می‌تواند در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن در رقابت‌های مسترالمپیا داشته باشد.
ارزش کار هادی چوپان زمانی بیشتر نمایان می‌شود که بدانیم او قهرمانانی، چون دکستر جکسون، رولی وینکلار، استیو کوکلو، مایکل لوکت، اکسیم ویلیامز، جوان مورل، جوناتان دلروسا، لوک ساندو، پاتریک مور، سدریک مک‌میدان و خیلی‌های دیگر را در میدان معتبر مسترالمپیا شکست داد و حالا این افتخار را دارد که علاوه بر کسب عنوان سومی مسابقات و عنوان قهرمانی مردمی و کسب ۱۰۰ هزار دلار به‌عنوان جایزه نقدی سهمیه مستقیم رقابت‌های سال آینده مسترالمپیا را نیز کسب کند. سالی که قطعاً هادی دیگر با مشکلات این چهار سال گذشته روبه‌رو نخواهد بود و حریفان قدرتمندتری را ملاقات خواهد کرد.
هادی در شرایطی بعد از بزرگانی، چون براندون کوری و ویلیام بوناک به مقام سوم رسید، که برای کسب این عنوان بسیار تلاش و ممارست کرد و راه بسیار سختی را پیمود تا امروز به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام ایران لقب بگیرد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی