نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهید قندی که سال‌های سال بود از فوتبال کنار رفته بود بار دیگر به فوتبال برگشت و این فصل یکی از ۲۸ تیم شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، شهید قندی در هفته نخست بازی‌ها در خانه تیم شهرداری فومن به برتری سه بر صفر رسید تا نشان دهد عزمش برای صعود به لیگ یک جزم است. مربیگری این تیم هم برعهده وحید مظاهری، بازیکن سابق تیم پاس و فولاد است.
شهید قندی بعد از اینکه به همراه احد شیخ‌لاری به لیگ برتر صعود کرده بود حضور کوتاه‌مدتی در این لیگ داشت و بعد از چند فصل حضور در لیگ یک از فوتبال کنار رفت تا اینکه این فصل دوباره و از لیگ ۲ به فوتبال کشور برگشت. این اتفاق یک اتفاق خوب است. در سال‌های اخیر تیم‌های خوب و پرتماشاگری از فوتبال کنار رفتند که می‌توان تیم‌های زیادی را مثال زد. تیمی، چون آرارات در تهران و شموشک در نوشهر و کمتر اتفاق افتاده بود تیمی دوباره به فوتبال کشور برگردد و حالا باید از بازگشت تیم شهید قندی به فوتبال کشور خرسند بود.
رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی آغاز شده و قرار است تیم‌های اول هر گروه به همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود کنند. از دیگر تیم‌های سرشناس در لیگ ۲ تیم‌های چوکا تالش، پاس همدان، شهرداری ماهشهر و... هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی