نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکو جامپائولو با وجود باختِ میلان در دربی سبک بازی تیم خودش را دوست داشته است.

به گزارش خبرورزشی، اولین دربی میلان در فصل جدید فوتبال ایتالیا با پیروزی 2 بر صفر اینتر به پایان رسید. مارکو جامپائولو سرمربی میلان که پیش از این در تیم‌های قبلی‌اش شکست در دربی را تجربه نکرده بود، پس از این بازی که در آن شاگردانش به زحمت دروازه حریف را تهدید کردند، گفت: ما در ابتدای بازی بیش از اندازه مردد بودیم اما هرچه از روند بازی گذشت، اینتر تجربه بیشترش را نشان داد. گلی که زدند قفل بازی را شکست و من هم واکنش احساسی که بازیکنانم به آن گل نشان دادند را دوست نداشتم چون بعد از آن گل ما نظم تیمی و اتحادمان را از دست دادیم. میلان در تمام طول مسابقه جنگید و فقط به خاطر تجربه کمتر از حریف ضعیف‌تر بود که البته در این زمینه هم توانستیم اختلاف را تا حدی کاهش دهیم.

جامپائولو ادامه داد: بازیکنان ما در این مسابقه به آن نقاطی از زمین بازی می‌رفتند که قرار نبود بروند. به همین دلیل وقتی که توپ را لو می‌دادند، پشت سرشان خالی می‌ماند. این برای من مهم نبود چون به هر حال وقتی که شما جلو بازی می‌کنید، باید ریسک کنید و این هم تصمیمی بود که ما گرفتیم. عقب نشستن و تلاش برای بازی در ضدحملات را دوست ندارم چون هدر دادن انرژی است. من شهامت تیمم برای فشار آوردن به حریف و جلو بردن توپ را دوست داشتم، هر چند که این وضعیت تنها تا زمانی پابرجا بود که ما نظم بازی‌مان را از دست دادیم. این نشان از ناپختگی بازیکنان ما دارد.

یک تصمیم غافلگیر کننده جامپائولو در این بازی قرار دادن مهاجم 20 ساله تیمش رافائل لئائو در ترکیب اصلی بود.، کسی که پیش از این در فصل جاری تنها 15 دقیقه مقابل اودینزه بازی کرده بود. سرمربی میلان در دفاع از تصمیمش گفت: لئائو بازیکنی خوب و پرسرعت، تهاجمی و تکنیکی است. من فکر می‌کردم که سرعت او می‌تواند برای دفاع اینتر مشکلاتی ایجاد کند. او اما باید یاد بگیرد تا زمانی که در زمین بازی هست، باید تلاش کند. مقابل او بازیکنی مانند گودین بازی می‌کرد که پر از تجربه است. با این حال خوشحالم که لئائو بازیکنی ترسو نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی