۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلزن دربی در مورد ویدیویی که در فضای مجازی از او منتشر شده به خبرورزشی گفت: ما یک آهنگ محلی در قراخیل داریم که در استادیوم خواندیم و اتفاقاً گل پیروزی پرسپولیس را هم علی علیپور از روی نقطه پنالتی زد. آن گل به همه ما چسبید.

مهدی عبدی: هنوز هم هوادار روی سکوی پرسپولیس هستم به گزارش خبرورزشی، برای جوان ۲۰ ساله فقط یک دقیقه کافی بود تا مهم‌ترین گل پرسپولیس و حتی زندگی‌اش را بزند و نامش را بین ستاره‌های روز فوتبال ایران قرار دهد. گل حساس او در شهرآورد حتی می‌تواند کمک زیادی به قهرمانی احتمالی پرسپولیس کند.
حالا، اما به نظر می‌رسد باز هم طولی نکشد که یک ستاره دیگر از روستای قراخیل قائم‌شهر برخیزد، روستایی که همین حالا هم یک ستاره و آقای گل به اسم علی علیپور را به پرسپولیس و فوتبال ایران معرفی کرده است. مهدی عبدی می‌خواهد همان راهی را برود که همسایه دیوار به دیوار آن‌ها یعنی علی علیپور طی کرده است.
به راستی چه کسی فکرش را می‌کرد هواداری که چند سال پیش به همراه بچه محل‌هایش به استادیوم آزادی آمده بود تا علی علیپور را تشویق کند حالا خودش گلزن شهرآورد لقب بگیرد؟!
با مهدی عبدی جدیدترین گلزن شهرآورد دقایقی صحبت کردیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

قبل از هر چیز می‌خواهیم درباره فیلمی بپرسیم که از تو منتشر شد و نشان می‌داد همراه همشهریانت مشغول تشویق علی علیپور هستی؟
بله، این فیلم مربوط به ۲ سال پیش بود که علی علیپور گل زد. من و چند نفر از بچه محل‌هایم به استادیوم آزادی رفتیم که پرسپولیس و علیپور را تشویق کنیم. ما یک آهنگ محلی در قراخیل داریم که در استادیوم خواندیم و اتفاقاً گل پیروزی پرسپولیس را هم علی علیپور از روی نقطه پنالتی زد. آن گل به همه ما چسبید.

انصافاً فکرش را می‌کردی ۲ سال بعد خودت گلزن شهرآورد لقب بگیری؟
واقعیت را بخواهید نه، اصلاً فکرش را نمی‌کردم.

خدا خواست که بهترین شوت زندگی‌ات را بزنی؟
بله، دقیقاً بهترین شوت زندگی‌ام بود که تبدیل به گل شد. خدا را صد هزار مرتبه شکر.

مهدی عبدی: هنوز هم هوادار روی سکوی پرسپولیس هستم

مهدی عبدی امروز با مهدی عبدی ۲ سال پیش چه فرقی کرده است؟
باور کنید هیچی! هیچ فرقی نکردم و همان هوادار روی سکوی پرسپولیس هستم. البته با توجه به اتفاقی که افتاده باید تلاشم را بیشتر کنم. الان همه از من توقع بیشتری دارند و باید بیشتر هم تمرین کنم.

شیرین‌ترین یا بهترین تماس تلفنی که داشتی؟
مادرم از قراخیل قائمشهر زنگ زد و خیلی خوشحالی کرد. گفت وقتی من گل زدم به هوا پریده است و خیلی خوشحال شدم که توانسته‌ام مادرم را خوشحال کنم. مطمئن هستم دعای او کمک کرد که این گل به ثمر برسد.

راستی تو محصل که نیستی؟ شوخی‌های زیادی پس از گل تو شد؟
شما هم تیتر زدید گل بچه مدرسه‌ای!

بله!
البته من دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد قائمشهر هستم و دیگر مدرسه نمی‌روم!

الگوی تو در زندگی ورزشی کیست؟
در ایران علی علیپور و خارج از کشور کریستیانو رونالدو.

در پایان حرف خاصی نداری؟
از مربیانم، همبازیانم و همه کسانی که به من لطف کرده یا مرا راهنمایی کردند و البته هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم پیشرفت کرده و محبت همه این عزیزان را جبران کنم.

 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی