نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جایگاه انتهای جدولی زیبنده استقلال نیست، اما مطمئنا در آینده رتبه تیم‌ها در جدول تغییر خواهد کرد و روی جدول رده‎بندی فعلی نباید حساب باز کرد.

به گزارش خبرورزشی، پرویز برومند با اشاره به اتفاقاتی که در دربی ۹۰ رقم خورد، گفت: بازیکنان تیم استقلال نمایش بدی نداشتند و نسبت به ۳ دیدار قبل خود بهتر بازی کردند، هر چند که این اتفاق منتهی به پیروزی نشد. البته بازیکنان و کادرفنی با آمادگی کامل پا به این مسابقه نگذاشتند و از لحاظ روحی و روانی مهیای این دیدار نبودند. یک مقدار چاشنی شانس هم همراه با پرسپولیس بود که پنالتی استقلال تبدیل به گل نشد؛ هرچند پنالتی کریمی بچه‎گانه زده شد و گل پرسپولیسی‌ها هم با فاکتور شانس به ثمر رساند.
وی درباره اینکه آینده استقلال را چطور می‌بیند، گفت: جایگاه انتهای جدولی زیبنده استقلال نیست، اما مطمئنا در آینده رتبه تیم‌ها در جدول رده‌بندی تغییر خواهد کرد و روی جدول رده‎بندی فعلی نباید حسابی باز کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه استراماچونی می‌تواند شرایط این تیم را سروسامان بدهد یا خیر، افزود: به نظرم استراماچونی به درد تیم استقلال نمی‌خورد. معتقدم که مربیان خارجی با دانش و با علم روز دنیا فقط به باید برای حضور در تیم‌های پایه ما به ایران بیایند.
برومند درباره دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر، تصریح کرد: تمام بازی‌ها در لیگ نوزدهم سخت است و دیگر نمی‎توانید در لیگ ایران، حریف آسانی پیدا کنید. استقلال تیمی است که نتوانست ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان و پرسپولیس را شکست دهد و با این شرایط، دیدار‌های آینده برای استقلال بسیار حائز اهمیت است.
وی درباره اینکه تیم استقلال به چه چیز‌هایی نیاز دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد، گفت: مدیریت ثابت در استقلال یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند شرایط این تیم را بهتر کند و در کنار آن، مسئولان باشگاه باید یک مدیر ورزشی استقلالی را برای سر و سامان دادن به اوضاع تیم، انتخاب کنند؛ که استقلالی باشد. البته مدیرانی که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند باید ورزشی و از خانواده این دو باشگاه باشند.
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نبود دستیار ایرانی در کنار استراماچونی اظهار داشت: زمانی که باشگاه مشغول مذاکره با مربیان خارجی بود و شرایط‎شان را قبول می‌کرد باید به فکر می‎افتاد تا یک دستیار ایرانی به کادرفنی اضافه کند نه امروز که وضعیت با ابتدای فصل تفاوت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی