نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی فر با تاکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه‌های موثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفت به هیچ عنوان وقفه‌ای در برنامه‌های باشگاه و تیم به وجود نیاید.

فتحی: تأکید وزیر ثبات مدیریت در استقلال است

به گزارش خبرورزشی، امیر حسین فتحی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور نمایندگان وزارت دادگستری، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی تشکیل شد.
وی افزود: در این نشست مجمع عمومی تمامی صورت‌های مالی منتهی به پایان لیگ برتر در سال ۹۷ مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. مجمع باشگاه استقلال تهران برای تایید صورت‌های مالی سال ۹۸ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.
مدیر عامل استقلال گفت: در ادامه با تقاضای من اعضای هیات مدیره در حضور آقای وزیر جلسه‌ای برگزار کردند و آقای خلیل زاده رییس هیات مدیره گزارشی از روند برنامه‌های این باشگاه ارائه کرد.
فتحی درباره حمایت وزیر از تیم مدیریتی باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی فر با تاکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه‌های موثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفتند هیات مدیره و مدیر عامل با تمام قدرت تلاش کنند و نباید به هیچ عنوان وقفه‌ای در برنامه‌های باشگاه و تیم به وجود آید و انتظار من ادامه این رویه قانونی و مثبت و در نهایت موفقیت تیم و خشنودی هواداران استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی