نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به این نکته اذعان کرد هیچ تیمی به اندازه شهر خودرو این تیم را تحت فشار نگذاشته و اذیت نکرده است.

به گزارش   خبرورزشی ،  مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودرو در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یک بازی بی‌روح را شاهد بودیم. دو تیم موقعیت آنچنانی نداشتند و مالکیت توپ شهر خودرو بیشتر بود. آنها تیم خوبی دارند و هیچ تیمی مانند شهر خودرو به ما فشار نیاورد و به گل‌محمدی تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما در خانه بازی می‌کردیم، اما بازی در ورزشگاه خالی خوب نبود. امیدوارم این آخرین باری باشد که در ورزشگاه خالی و بدون تماشاگران‌مان بازی می‌کنیم. بازیکنان ما امروز روحیه نداشتند و البته تحت فشار و خستگی بودند. خستگی ما هم ناشی از سفری بود که از اصفهان به مسجدسلیمان داشتیم و به دلیل نبود پرواز، زمینی به مسجدسلیمان آمدیم و بازیکنان‌مان خسته شدند. در این شرایط فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد نبودیم و هر دو گل روی اتفاق و شانسی بود.

وی در واکنش به اینکه تیم نفت مسجدسلیمان هنوز به پیروزی نرسیده اما نتایج امیدوارکننده‌ای گرفته است و آیا می‌تواند تا پایان نیم فصل 20 امتیاز بگیرد تا خیال هواداران از ماندن این تیم در لیگ برتر راحت شود، اظهار داشت: اگر این تعداد امتیاز بگیریم که برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم و به کورس قهرمانی می‌رویم! هدف ما هم این است که نگرانی سقوط نداشته باشیم و می‌خواهیم در نیم فصل اول امتیاز جمع کنیم. هواداران‌مان باید بیایند و حمایت بیشتر شود. هزینه‌ای که ما کردیم برای سقوط نکردن است و تا به اینجا هم خوب بودیم. با این حال امروز از تیمم راضی نبودم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی