نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جای ۹۰ در میان همه برنامه‌های «فوتبال‌محور» تلویزیون خالی است!

خبرورزشی/اردشیر لارودی؛ جانشینان ۹۰ و آن‌ها که قرار است «عادل» دیگری باشند- یا شاید هم قرار است به هیچ عنوان مثل او نباشند- از همین اول، کم آورده‌اند!
برنامه ۹۰ برای این به دل‌ها می‌نشست و مطلوب و مطبوع نشان می‌داد که از «روح» خاصی برخوردار بود! روح ۹۰ که در همه برنامه‌های ۲۰ ساله ۹۰ خود را به رخ می‌کشید، مخصوص ۹۰ بود و نه حتی ویژه شخص عادل فردوسی‌پور!
روح ۹۰، در همه آیتم‌ها و قسمت‌های گاه متضاد و اغلب متفاوت برنامه ۹۰، به شکلی سیال، جاری بود و ساری بود! شتاب، عجله، خودمحوری و خودبرتربینی عادل- که در اجرای برنامه ۹۰ محسوس بود، ولی بد و آزارنده نبود - به بروز و پیدایی استیل و شیوه‌ای از اجرای یک برنامه گفت‌وگومحور ورزشی انجامید که ۹۰ را در جایگاهی متفاوت نشاند!
جای خالی ۹۰، اینک و این شب‌ها، هفته به هفته معلوم‌تر و آشکارتر می‌شود! وقتی که گرته‌برداری و تقلید از ۹۰ و حتی نوآوری‌های ملموس، باز هم رابطه‌ای حسی و عاطفی با تماشاگران و بینندگان برقرار نمی‌کند!
اشتباه نشود! عیب در کار این و آن مجری و اشکالی در عملکرد عوامل انسانی برنامه‌های جدید وجود ندارد. اما برنامه‌های جانشین، سردند و ۹۰ گرم بود و روح داشت! روح ۹۰ که احترام‌انگیز شده بود و تأثیرگذاری‌اش بی‌همتا می‌نمود!
خاصیتی که در برنامه‌های جدیدالولاده نمی‌توان سراغ کرد! هستند انگار که نیستند! هستند فقط برای آنکه باشند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی