نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول، پس از پیروزی ۱-۰ تیمش مقابل شفیلد یونایتد، تایید کرد که تیمش نمایش دلچسبی نداشت، اما معتقد است که شایسته کسب سه امتیاز بودند.

کلوپ: پیروزی مهم بود؛ نمی‌توانیم همیشه زیبا بازی کنیم!
به گزارش خبرورزشی، لیورپول امروز موفق شد با نتیجه یک بر صفر شفیلدیونایتد را در دیداری خارج از خانه شکست دهد و به هفتمین پیروزی پیاپی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر رسید. البته این پیروزی در حالی رقم خورد که قرمز‌ها چندان نمایش دلچسبی نداشتند و روی اشتباه دروازه‌بان حریف به گل پیروزی رسیدند.
پس از پایان بازی یورگن کلوپ در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: برای ما پیروزی مهم بود، ما موقعیت‌های باورنکردنی و شانس‌های بزرگی داشتیم؛ دو تا در نیمه اول و یکی هم که در نیمه دوم. در بعضی بازی‌ها شما نمی‌توانید نمایش زیبایی داشته باشید و باید برای نتیجه تلاش کنید. شما باید به حریف احترام بگذارید، ما لحظه‌های خوبی را داشتیم و فکر می‌کنم این از آن بازی‌ها بود که باید می‌بردیم و درباره اش طور دیگری فکر نمی‌کردیم. در بازی امروز یک تیم شایسته پیروزی بود و آن هم ما بودیم، اما بیشترین میزان احترام را برای شفیلدیونایتد قائل هستم؛ تیمی که سرسختانه بازی کرد.
کلوپ در ادامه راجع به نمایش تیمش گفت: من از بازی تیمم ناراحت نیستم، ما باید کار‌های یکسان را طول مسابقه بار‌ها و بار‌ها انجام می‌دادیم، تمام این‌ها اتفاق می‌افتند. ما بهترین بازی خود را نکردیم، اما همچنان در صدر هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی