۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صنعت نفت هفته‌های پایانی فصل گذشته و این فصل را صنعت نفتی متفاوت با همیشه دیده‌ایم. تیمی که فقط برای دفاع کردن و کسب نتیجه مساوی در خانه حریف بازی نمی‌کند و تلاش کرد در خانه تهاجمی بازی کند و سه امتیاز را بگیرد.

خبرورزشی/ سیدحمید صادق زاده؛ صنعت نفت هم‌اکنون یکی از ۶ تیم بالای جدول است. با ۸ امتیازی که از ۵ بازی کسب کرده است. این تیم در هفته‌ای که گذشت در خانه گل‌گهر به برتری یک بر صفر دست یافت و این دومین پیروزی شاگردان اسکوچیچ بود که در خانه حریف به دست می‌آمد. نفتی‌ها پیش از این همین نتیجه را در استادیوم فولاد آره‌نا تکرار کرده بودند.
صنعت نفت هفته‌های پایانی فصل گذشته و این فصل را صنعت نفتی متفاوت با همیشه دیده‌ایم. تیمی که فقط برای دفاع کردن و کسب نتیجه مساوی در خانه حریف بازی نمی‌کند و تلاش کرد در خانه تهاجمی بازی کند و سه امتیاز را بگیرد. در تأیید این مطلب همین بس که هر دو پیروزی صنعت نفت در خارج از خانه به دست آمده است. این یک نگاه منطقی و رو به جلو است و اگر صنعت نفت روحیه بازی تهاجمی را در خود تقویت کند باز هم به پیروزی‌های خوب دست خواهد یافت و البته ممکن است در برخی از بازی‌ها شکست را تجربه کند که چنین شکست‌هایی را باید به حساب تبحر حریف نوشت.
فوتبال تدافعی هیچ‌گاه تیم را به رتبه‌های بالاتر نخواهد رساند. این یک واقعیت محض است. تیمی می‌تواند به موفقیت قابل توجهی دست یابد که ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد. دفاع و استفاده از تاکتیک ضد‌حمله یکی از تاکتیک‌های قابل احترام در فوتبال است که باید برابر تیم‌های فوق العاده قوی به نمایش در‌آید، اما چند تیم در لیگ برتر فوق العاده از صنعت نفت قوی‌تر هستند؟ قطعاً تعداد این تیم‌ها شاید به اندازه انگشتان یک دست هم نرسد و در چنین شرایطی طبیعی است که در بیشتر بازی‌ها از صنعت نفت انتظار بازی تهاجمی را داشته باشیم.
صنعت نفت در دو بازی باخته و نفت مسجدسلیمان در هیچ یک از بازی‌های خود شکست نخورده، اما در جدول رده‌بندی شرایط صنعت نفت به مراتب بهتر از نفت مسجدسلیمان است و این به خاطر ارائه بازی تهاجمی از سوی تیم اسکوچیچ است. صنعت نفت تیم ششم جدول به شمار می‌رود و نفت مسجدسلیمان تیم دوازدهم جدول.
بهترین راه حل برای ادای دین تیم‌ها به تماشاگران ارائه فوتبال رو به جلو است. فوتبال رو به جلو دفاع را هم در خود دارد، اما در فوتبال دفاعی، حمله کمرنگ است و تیم تنها می‌تواند از طریق ضد‌حمله به نتیجه دست یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی