۰
یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تهدید کرد، اگر شرایط نابسامان مالی این تیم تغییر نکند، ناچار به ترک نفتی‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: نیمه اول این بازی را باید به حساب ما گذاشت. ما کاملاً مالک توپ و میدان بودیم. می‌دانستیم که در نیمه دوم تیم میزبان تهاجمی‌تر بازی می‌کند، به همین خاطر عناصرمان را حفظ کرده و نفرات سرعتی را به تیم اضافه کردیم.
وی در ادامه افزود: توانستیم در یک قطع توپ از حریف و روی کار سرعتی به گل برسیم. زمان خوبی هم گل زدیم که گل‌گهر فرصت جبران نداشت. فکر کنم حدود ۷۰ درصد تغییر در ترکیب داشتیم و فقط دو نفر از بازیکنان بازی‌های قبلی در ترکیب بودند. از تیمم تشکر می‌کنم و بازیکنان بدون هیچ دریافتی برای ما کار می‌کنند که باید دست تک تک آن‌ها را به گرمی بفشاریم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش در این بازی گفت: نزدیک ۷۰، ۸۰ درصد تیم ما تغییر کرده بود و سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم و تیم‌مان را هم بالانس کنیم تا آن‌هایی که بازی نکردند، شرایط بازی را پیدا کنند. از باشگاه گل‌گهر هم باید تشکر کنم که ورزشگاه خوبی را اینجا ساخته است. باید قدردان این زحمات باشیم. این تیم‌ها را باید در لیگ برتر حفظ کنیم تا امکانات خوب در فوتبال ما باشد. باید قدردان مسئولان این باشگاه باشیم.
تارتار درباره مشکلات مالی تیمش و اینکه با این شرایط چه کار خواهد کرد، گفت: وقتی بازیکنان ما دریافتی نداشتند، باید چه کار کنیم؟ با مسئولان صحبت کردم و واقعاً اگر پول نباشد، باید چه کار کنیم؟ من خودم تیم را ترک می‌کنم اگر این شرایط ادامه یافته و به همین صورت باشد. بچه‌های ما غیرت کردند و به عشق مردم غیور لر زبان با قدرت ادامه می‌دهیم. مسئولان باید راهی پیدا کنند. امروز هم خبری از وزارت نفت آمده که کمر تیم ما را شکسته است. باید به فکر این تیم و مردم شهر مسجدسلیمان باشند.
وی ادامه داد: مسئولان به خودشان بیایند. این تیم برای استان خوزستان است و همانطور که به سایر تیم‌ها می‌رسند، باید به تیم نفت مسجدسلیمان هم برسد. البته می‌دانم صنعت نفت هم مشکلاتی دارد، اما می‌دانید که مسجدسلیمان مردم بسیار محرومی دارد و دلخوشی آن‌ها فقط همین تیم است. امیدوارم که شرایط بهتر شود و مسئولان رسیدگی کنند و وزارت نفت هم بیشتر به فکر تیم‌های نفتی باشد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه او سوشا مکانی را هم روی نیمکت داشت و اگر بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی می‌رفت، آیا تعویضی درون دروازه انجام می‌گرفت یا نه، اظهار داشت: هر دو دروازه‌بان ما آماده هستند و اگر بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی می‌رفت، بازهم این فرصت را به فرعباسی می‌دادم که تا آخر در بازی باشد، چون دروازه‌بان خوبی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی