نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای کمیته فنی فدراسیون فوتبال و فرهاد مجیدی شبیه اختلافات اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها با مدیرعامل و سرمربی است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در فوتبال ایران بر خلاف تمام دنیا کار دست‌جمعی هرگز جواب نمی‌دهد، یعنی اگر باشگاهی هیئت مدیره و کمیته فنی نداشته باشد سه هیچ جلو است! در یک مقطع یادم هست که استقلال اساساً چیزی به نام مدیرعامل نداشت و بهتر نتیجه می‌گرفت، اما الان ۴، ۵ سال است که با مدیران منتخب وزارت ورزش ناکام می‌ماند!
در فدراسیون فوتبال هم یک کمیته فنی داریم که آدم‌های محترمی در آن حضور دارند، اما چون کار جمعی بلد نیستیم همین کمیته دردسرساز شده است. استیلی یک چیزی می‌گوید، تاج یک عقیده‌ای دارد و کمیته فنی هم حرف خودش را می‌زند. مثلاً استیلی گفته من از مجیدی حمایت می‌کنم، ولی نظر نهایی را کمیته فنی می‌دهد! فرهاد هم عقیده دارد، چون می‌خواستند به او دستیار تحمیل کنند و زیر بار نرفته این حواشی ایجاد شده است. البته در این که نتایج بازی‌های دوستانه تیم امید ضعیف بوده شکی نیست، ولی به هر حال حالا که مجیدی سرمربی تیم است فدراسیون باید حمایتش کند و کمیته فنی هم در همین راستا گام بردارد. اگر هم قرار است مجیدی نباشد که دیگر این قایم‌باشک بازی‌ها و یکی به نعل و یکی به میخ زدن‌ها معنایی ندارد.
تیم امید ایران که با ازبکستان، چین و کره جنوبی همگروه شده کار بسیار سختی دارد حالا چه با فرهاد مجیدی و چه با هر مربی دیگری. حسرت ۴۴ ساله نباید ۴۸ ساله شود، ولی دو فردای دیگر که حذف شویم کسی از اختلافات فعلی نمی‌گوید و برای کمیته فنی هورا نمی‌کشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی